نظام مهندسی

رونق صنعت ساختمان جز با استقرار یک دولت مقتدر امکان‌پذیر نیست

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به پیشران اقتصادی بودن صنعت ساختمان گفت: فقط یک دولت توانمند می‌تواند مشکلات معیشتی و ضعف بخش مسکن را حل کند.

به گزارش صما به نقل از مهر، سید علیرضا میرجعفری با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: انتخابات ۲۸ خرداد می‌تواند تعیین‌کننده بسیاری از امورات کشور در هشت سال آینده باشد.

وی ضمن یادآوری مشکلات عمیقی معیشتی که این روزها برای مردم ایجاد شده، تاکید کرد: چاره‌ای جز رونق تولید برای نجات اقتصاد ایران از بحران نیست. صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرانی است که در صورت فعال شدن می‌تواند دست‌کم ۳۰۰ صنعت دیگر را وادار به تحرک کند.

میرجعفری با بیان اینکه رونق صنعت ساختمان جز با استقرار یک دولت مقتدر امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: برای تشکیل دولتی توانمند که بتواند با رونق تولید مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهد، چاره‌ای جز مشارکت حداکثری و انتخاب یک رئیس‌جمهور با برنامه و مردم‌مدار در انتخابات نیست.

وی تاکید کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور آینده با تلاش در راستای رونق تولید و صنعت ساختمان، قدردان اعتماد مردم و میلیون‌ها رای جامعه مهندسی در انتخابات باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا