تبریز، اولین مقصد “کمپین ملی نما، هویت شهر ما”
سال گذشته و پس از برگزاری دومین همایش و نمایشگاه نما در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ دی ، از کمپین ملی “نما، هویت شهر ما” جهت برگزاری در کلانشهرهای کشور رونمایی به عمل آمد.
این کمپین پس از آن که طی سال های ۹۸ و ۹۹، به شکل یک سلسله همایش و کارگاه آموزشی، با موفقیت در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار گردید، در گام بعدی با عنوان “کمپین ملی نما، هویت شهر ما” و با هدف برگزاری در کلانشهرهای کشور طی مراسمی در دومین همایش و نمایشگاه نما، توسط جمعی از مدیران شهری تهران و کلانشهرها رونمایی گردید و کلانشهر تبریز به عنوان اولین مقصد آن در سال ۱۴۰۰ در برگزیده شد.
در همین راستا، تفاهم نامه همکاری در خصوص برگزاری این رویداد بین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مجتمع رسانه ای راه و ساختمان (صما) منعقد شده که بر اساس آن در تاریخ ۲۱ و ۲۲ مهر ۱۴۰۰، تبریز با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها، میزبان این کمپین خواهد بود.
دکتر محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز درباره چرایی برگزاری این کمپین در این شهر، میگوید: «این ضرورت احساس شد که با روشی دیگر مسئله نما را مدیریت کنیم.»
علاقه مندان می توانند جزئیات بیشتر را در گزارش تصویری که به همین منظور آماده شده ببینند.