شهر

تقسیم شهر به دو قسمت بالا و پایین تبعیض بزرگی است

رئیس شورای عالی استان ها گفت: چرا باید شهر به دو قسمت بالا و پایین تقسیم شود، این امر یک تبعیض بزرگ است و باید توسط شوراها رفع شود.

علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها، در پاسخ به این سوال که با توجه به کاندید شدن برای انتخابات دوره ششم شورای شهر برنامه اجرایی شما برای حضور در شورا چیست، گفت: اعضای شورا هرکدام به صورت مجزا و انفرادی برنامه‌ای ندارند بلکه این برنامه شورای شهر است که قابلیت اجرایی دارد.

رئیس شورای عالی استان‌ها عنوان کرد: شورا همچون لاستیک‌های یک تریلی است و باید برنامه‌ای جامع برای شهر داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله برای دوره بعدی شورا، انتخاب شهردار است چراکه این فرد به عنوان بالاترین مدیر شهری قرار است ۴ سال به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس شورای عالی استان‌ها ابراز داشت: چراکه اگر شهردار ناکارآمد باشد، هرچه شورا تلاش کند باز هم شهر به بن بست خواهد خورد.

احمدی با اشاره بر دیگر مسئولیت‌های اساسی شورای شهر اظهار داشت: برنامه و بودجه سالانه برای شهرداری نیز یکی دیگر از مهم‌ترین کارهای شورای شهر است. در همین راستا شورا باید به دقت نسبت به توازن ارائه خدمات در شهر حساس باشد و اعتبارات توزیعی نیز سنجیده شود.

وی خاطرنشان کرد: چرا باید شهر به دو قسمت بالا و پایین تقسیم شود، این امر یک تبعیض بزرگ است و شورای عالی استان‌ها و کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر باید نسبت به رفع این تبعیض اقدام کنند.

احمدی تاکید کرد: برنامه و بودجه برای شهر بسیار اهمیت دارد لذا تصور بنده این است که بتوانم در شورای شهر در بخش برنامه و بودجه مؤثر باشم.

وی تصریح کرد: به همین منظور در صورت راهیابی به دور بعدی شورای شهر، در حوزه برنامه و بودجه فعالیت خواهم کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا