نظام مهندسی

تحولات نظام مهندسی ساختمان برای کیفیت ساخت و ساز باشد

معاون مسکن و ساختمان در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بر استمرار تحولات نظام مهندسی ساختمان به منظور کیفیت ساخت و ساز تاکید کرد.

به گزارش صما، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، گفت: خوشبختانه اقدامات قابل توجهی توسط این شورا در سال جاری انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: تحولات و تغییرات در نظام مهندسی استمرار داشته باشد تا برای این بخش موثر واقع شود.

محمودزاده با بیان اینکه ۲۵ سال از قانون نظام مهندسی می‌گذرد اما در مجموعه نظام مهندسی درگیر مسایل روزمره هستیم، تاکید کرد: فراموش نکنیم که حوزه مهندسی، حوزه تحول و تکنولوژی است، ضمن اینکه انتظار است تا استراتژی تهاجمی طراحی شود، چراکه سازمان نظام مهندسی به بلوغی رسیده است که در ارکان کشور تاثیرگذار باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار تشکیل کمیته فناوری در حوزه‌های ساختاری و اجرایی در شورای مرکزی هشتم شد و گفت: امیدوارم با تشکیل این کمیته شاهد متحول شدن سیستم مهندسی در کشور باشیم.

وی «انسجام صادقانه» بین نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی را خواستار شد و تصریح کرد: با تقسیم کار و حمایت از یکدیگر می توانیم تمام خلاها را پر کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا