شهر

در سفر رییس جمهور به اصفهان هیچ اعتباری به مترو داده نشد اما در سفر تبریز اعتبارات فایناس مترو این شهر حل شد

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان اظهار داشت: مسائل میراثی در مسیر مترو بسیار کلان است و به تنهایی نمی توان این موضوع را حل کرد.

جواد شعرباف در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص سوال
برخی از اعضای شورای شهر در خصوص مترو گفت: خط یک مترو به طول ۱۲.۵ کیلومتر با اعتبار
۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۷۰ پیش بینی شده بود که در آن زمان این مبلغ بسیار زیاد
بود
.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی مترو باید واحد شویم، افزود:
مسائل میراثی در مسیر مترو بسیار کلان است و به تنهایی نمی توان این موضوع را حل
کرد
.
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر مترو سایر
کلانشهر از جمله مشهد و شیرازجلوتر هستند به دلیل حضور جمعی آنها است
.
شعرباف با اشاره به سفر ریاست جمهوری به تبریز اشاره کرد و ادامه داد:
چرا در سفر رییس جمهور به اصفهان هیچ اعتباری به مترو اختصاص داده نشد اما در سفر
به تبریز اعتبارات فایناس مترو این شهر حل شد این موضوع واقعا دردآور است
.
وی با بیان اینکه امروز هزار مشکل در وزات کشور در خصوص ورود رام دوم
واگن های مترو داریم، اظهار داشت: پیگیری های زیادی از سوی استاندار، شهردار و نمایندگان
مجلس صورت گرفت تا رام دوم را تحویل دادند و در این موضوع تنها گناه ما خرید ۳ رام
واگن بود که با توجه تاکیدات شورای شهر انجام شد
.
مدیرعامل سازمان قطارشهری شهرداری اصفهان بیان کرد: دولت دو دفعه
مصوبه فاینانس مترواصفهان را گذرانده ولی هنوز عملیاتی نشده است
.
شعرباف با اشاره به مشکل شرکت پلور سبز گفت: واگن های مترو مانند
خودرو نیست که خریداری شود و وارد خیابان گردد بلکه واگن ها باید بر اساس خطوط
مترو احداث شود
.
وی تاکید کرد: به صورت جدی پیگیر خرید واگن ها هستیم که بر اساس پیش
بینی های انجام شده اواخر امسال طراحی و احداث واگن ها صورت می گیرد
.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا