دانشنامه ساخت و ساز

رادیاتور دیزاین شده روز را بشناسید+ عکس

رادیاتور، حوله خشک کن و فن کویل عموما نازیبا و جاگیر بوده و کابوس طراحان، معماران و مصرف کنندگان به شمار می روند. رادیاتور، حوله‌خشک کن و فن کویل دیزاین شده؛ اوج نوآوری و فناوری در عرصه تأسیسات است که با تلفیق هنر و صنعت پاسخی در خور به این نیاز است.

به گزارش مجله «ساختمان» شرکت اَمات؛ بنیان­گذار و تنها تأمین کننده رسمی رادیاتور، حوله ­خشک­ کن و فن­کویل دیزاین شده در غرب آسیا به عنوان نماینده انحصاری برترین تولیدکنندگان ازکشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه و فرانسه بوده؛ و بزرگ­ترین تولیدکننده رادیاتور و حوله­ خشک­ کن شیشه ­ای با بیش از ۷ سال سابقه در دنیا است. اَمات با شبکه فروش گسترده داخلی و بین­المللی خود، کامل­ترین و متنوع­ترین سبد کالایی شامل رادیاتور، حوله­ خشک ­کن و فن­کویل شیشه­ای، فولادی، آلومینیمی، استینلس استیل، سنگی و چدنی را عرضه می‌کند.

این شرکت استاندارد مدیریت کیفیتISO 9001:2015 را پیاده ­سازی کرده و موفق به دریافت گواهینامه ازTÜV INTERCERT آلمان شد. همچنین در انجمن تأسیسات امریکا(ASHRAE)نیز عضویت دارد.

رادیاتور شیشه ­ای یکی از قدیمی­ترین انواع رادیاتور دیزاین شده است که اولین نمونه آن با نامRadiaverتوسط یک معمار فرانسوی به­نامRen&

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا