مسکن و ساختمان

گازرسانی به مسکن مهر متوقف نیست

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با تاکید بر اینکه در حال حاضر گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر متوقف نشده است، اعلام کرد: تا پایان سالجاری بیش از ۳۱۰ هزار واحد مسکن مهر به شبکه ملی گاز متصل خواهند شد.

;محمدرضا غروی درباره آخرین وضعیت گازرسانی به طرح های مسکن مهر، گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار واحد مسکوتی در قالب پروژه های مسکن مهر گازرسانی شده است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با تاکید بر اینکه با توجه به ساخت واحدهای جدید مسکن مهر تا پایان سالجاری در مجموع به بیش از ۳۱۰ واحد جدید مسکونی انشعاب گاز داده خواهد شد، تصریح کرد: بر اساس برنامه تدوین شده باید به یکهزار واحد مسکونی پروژه مسکن مهر عملیات گازرسانی انجام شود.
;
به گزارش مهر، این مقام مسول با اعلام اینکه در حال حاضر عملیات گازراسنی به پروژه های مسکن مهر متوقف نشده است، تاکید کرد: شتاب در گازرسانی به این پروژه مورد تایید وزارت راه و مسکن هم قرار گرفته است.
;
وی در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای جدید، بیان کرد: امسال گازرسانی به ۵۰ شهر و یکهزار روستای جدید در دستور کار شرکت ملی گاز قرار دارد.
;
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی گازرسانی به شهرها و ۶۰ درصد گازرسانی به روستاهای جدید، تبیین کرد: گازرسانی به این شهرها و روستاهای جدید در لیست پروژه های مهر ماندگار صنعت گاز قرار دارد.
;
;
;
;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا