مسکن و ساختمان

آخر دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد:

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن و تکنولوژی های نوین ساخت

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان با مجوز سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران، و با حمایت و مشارکت سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی اقتصادی،انجمن صنفی انبوه سازان مسکن، انجمن صنفی تولیدکنندگان و فن آوران صنعتی ساختمان، انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی، انجمن لوله و اتصالات پی وی سی و دبیر خانه فن آوری های نوین صنعت ساختمان و هم چنین با حمایت نشریات و سایت های خبری (ماهنامه ساختمان و پلیمر و شبکه اطلاع رسانی صنوف مسکن ایران “صما”، پایگاه اطلاع رسانی انبوه سازان ایران،شاسا،نشریه وین و نشریه بانک اطلاعات ساختمان) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از ۲۹ دی لغایت ۹ بهمن برگزار می گردد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی صنوف مسکن ایران (صما) در حاشیه این نمایشگاه کنفرانس معرفی پروژه های سرمایه پذیر در بخش مسکن و انبوه سازی با هدف معرفی توانمندی های کشور در بخش های انبوه سازی و صنعت ساختمان و هم چنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش مسکن و انبوه سازی برگزار می گردد. ضمناً همایش تامین منابع مالی در پروژه ها توسط سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و افتصادی به منظور آشنائی با نحوه تامین منابع مالی برای اجرای پروژه ها، با حضور استادان و مدیران سازمان سرمایه گذاری کمک های فنی و اقتصادی ایران برگزار خواهد شد. در این سمینار که به مدت یک روز در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد، علاقمندان با آخرین دستاوردها و مقررات مربوط به این بخش، آشنا خواهند شد.

در گزارش خبرنگار ما آمده است: در حاشیه این نمایشگاه با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت امور خارجه و رایزنان اقتصادی ج.ا.ا در کشورهای هدف، از صد میهمان خارجی، از بیش از ۹۲ کشور جهان از جمله کشورهای مشترک المنافع، کشورهای آفریقائی، عربی و اروپائی برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده است. میهمانان دعوت شده از سرمایه گذاران، مدیران عامل شرکت های پیمانکاری و امور زیربنائی و مدیران ارشد دولتی و ;NGOهای تخصصی هستند که برای آشنائی با پروژه های سرمایه پذیر کشور، هم چنین بازدید از توانمندی های شرکت های داخلی به ایران سفر خواهند کرد.

در ادامه گزارش آمده است: در این نمایشگاه با همکاری دبیر خانه تحول مدیریت کشور در افق چشم انداز ۱۴۰۴ از ۳۰ مدیر ماندگار و ۷۰ مدیر موفق در بخش صنعت ساختمان کشور، با حضور مسوولین و دست اندرکاران این حوزه، طی مراسم ویژه ای تقدیر می گردد.

لذا علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۰۲۰۲۴۸ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس وب سایت www.avin-co.ir مراجعه نمایند



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا