مسکن و ساختمان

رييس اتحاديه كشوري مشاوران املاك:

ما را فیلم کرد ه اند

رییس اتحادیه مشاوران املاک که گویی از دست برخی خبرسازی‌ها و جریان‌سازی‌ها علیه اتحادیه شاکی است، عنوان می‌کند که مشاوران املاک امروز اوضاع خوبی دارند و با مشکل خاصی مواجه نیستند.

اعتماد: رییس اتحادیه مشاوران املاک که گویی از دست برخی خبرسازی‌ها و جریان‌سازی‌ها علیه اتحادیه شاکی است، عنوان می‌کند که مشاوران املاک امروز اوضاع خوبی دارند و با مشکل خاصی مواجه نیستند. در مقابل این آرامش قلی خسروی عنوان می‌کند که برخی افراد در گفت‌وگو با رسانه‌های جمعی و با نیات دشمنی و معاندی دردسرهایی را برای اتحادیه به وجود می‌آورند. با این وجود اعضای هیات‌مدیره اتحادیه در فکر پاتکی برای اینگونه تک‌هاست و به موضوعاتی چون مالیات و بیمه مشاوران املاک نیز توجه دارد.

سلام حالتون چطوره؟

سلام، خوبم ممنون.

حاج آقا امروز صنف مشاوران املاک با چه مشکلاتی مواجهند و در بازار ما چه اتفاقاتی می‌افتد؟

در بازار اتفاقات بدی نمی‌افتد. با وجودی که برخی برای صنف ما فیلم درست کرده‌اند و قصد تخریب اتحادیه را هم داشتند اما خدا را شکر اوضاع صنف ما خوب است و مشکل خاصی نیست.

متوجه نشدم؟

چند وقتی است که برخی دشمنان و معاندین اتحادیه و صنف از طریق رسانه‌های جمعی و مطبوعات شروع کرده‌اند به تخریب صنف و اتحادیه. برایمان فیلم درست کردند و با گفت‌وگوهایشان ما، اعضای اتحادیه و صنف را متهم کردند.

البته جای تعجب ندارد، همیشه وقتی کاری شروع شود و راندمان و نمودار آن خوب باشد عده‌یی شروع می‌کنند به بدگویی کردن و طبیعی است در چنین شرایطی دشمنان زیادی پیدا می‌شود. اتحادیه هم‌اکنون از سوی برخی افراد که تلاش‌های زیادی کردند که وارد هیات‌مدیره شوند اما اعضای صنف به آنها رای ندادند، مورد حمله قرار می‌گیرد. با وجودی که در انتخابات قبلی افراد سودجویی سعی کردند وارد شوند و از اتحادیه طرد شدند، حالا دشمنی می‌کنند و هر جا می‌نشینند بد ما را می‌گویند.

حتی می‌گویند که رییس اتحادیه می‌خواهد مالیات را از مال مردم بدهد. یا اینکه در رسانه‌ها درباره فروش‌های گران ما را مقصر قلمداد می‌کنند.

یعنی جز این موارد اتحادیه یا صاحبان صنفی فعال در این رسته صنفی با مشکل دیگری مواجه نیستند؟

نه. همان‌طور که گفتم حال و روز بازار ما خوب است.

از آخرین جلسات هیات‌مدیره و موضوعات عنوان‌شده در جلسات‌تان بگویید.

سوال خوبی پرسیدید. امروز هیات‌مدیره پیگیر برطرف کردن رفتارهای دشمنان و معاندین است و موضوعاتی چون بیمه و مالیات در صنف را هم بررسی می‌کند.

دیگر چه؟

موضوع دیگری نیست. گفتم که اوضاع ما خوب است.


اعظم گلبری



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا