مسکن و ساختمان

قبرستان در میان آسمان خراش چینی +عکس

این قبر که مربوط به سال ۲۰۰۴ است در میان یک آسمان خراش قرار دارد و خانواده فرد صاحب قبر اجازه تخریب آن را تا به حال به این شرکت ساختمانی نداده اند.

به تازگی در منطقه یک قبرستان قدیمی در «تایوآن» چین پروژه های ساختمانی در حال انجام است و بسیاری از مردم قبرهایشان را به این شرکت فروخته اند تا آنها به کارشان ادامه دهند اما تنها یک خانواده اجازه این کار را نداده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این قبر که مربوط به سال ۲۰۰۴ است در میان یک آسمان خراش قرار دارد و خانواده فرد صاحب قبر اجازه تخریب آن را تا به حال به این شرکت ساختمانی نداده اند.

این شرکت ساختمانی نیز برای اینکه کارش عقب نباشد تنها این قبر رها کرده است و دور آن را گودبرداری کرده و در حال ساخت آسمان خراش است.

این قبر که بعد از گودبرداری ارتفاعی نزدیک به ۱۰ متر پیدا کرده است این روزها کار ساختمان سازی را در این منطقه مختل کرده است و همچنین باعث شده تا افراد زیادی برای دیدن این صحنه جالب به این منطق سفر کنند.

به نظر می‌رسد، چین کشوری است که مردم آن بسیار سخت با شرکت های ساختمانی کنار می آیند. چندی پیش در این کشور یک خانه در میان اتوبان جا مانده بود و این بار یک قبر در محل ساختمان سازی همچنان باقی مانده است.

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا