مسکن و ساختمان

۴ میلیون و ۲۰۰هزار واحد مسکن مهر تا پایان دولت دهم تحویل داده می‌شود

معاون اول رییس جمهوری گفت: هرچند بخش عمده‌ای از مسکن مهر تحویل مالکان آن شده است اما تا پایان دولت دهم بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحد دیگر تحویل داده می‌شود.

محمدرضا رحیمی در آیین افتتاح بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی شهدای خلیج فارس، از بوشهر به عنوان یکی از استان‌های صاحب نام ، یاد کرد که از قدمت دیرینه‌ای برخوردار است.

وی با یادآوری افتتاح چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان بوشهر در طی سفر امروز، افزود: ایجاد مسکن مهر نهضتی بود که در دولت دهم رخ داد.

رحیمی خاطرنشان کرد: اگر تدابیر رییس جمهوری نبود با وضعیت اقتصادی کنونی کشور، مشکلات در بخش تامین مسکن، دوچندان بود.

رحیمی در ادامه برضرورت تعامل، همدلی و همراهی میان مسوولان تاکید کرد و گفت: همه ما باید به نصایح رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم زیرا ایشان مسایل را به طورهمه جوانبه مورد رصد قرار می‌دهند و اشکالات را از منظرهای مختلف می‌بینند.

معاون اول رییس جمهوری افزود: بنابراین ضروری است توجه بیشتری به بیانات و نصایح ارزشمند رهبر معظم انقلاب داشته باشیم زیرا این موضوع موجب تسهیل در پیشرفت کشور می‌شود.

رحیمی با بیان این که براساس شرایط کنونی ضروری است برنامه ˈ تجارت تحریم‌ شکن ˈ را مهیا کنیم، اظهارداشت: با تقویت و رونق تجارت به ویژه در مناطق آزاد، می‌توانیم بر تحریم‌های دشمنان پیروز شویم.

وی با تاکید بر این که غرب به ویژه آمریکا از پیشرفت های ایران در عرصه‌های مختلف هراس دارد، خاطرنشان کرد: هراس آنها از این است که با وجود تحریم‌های مختلف، ملت ایران توانسته در تولید برخی کالاها به خودکفایی برسد.

رحیمی افزود: ملت ایران توانست با وجود جنگ تحمیلی و انواع تحریم‌ها، بر دانش بومی خود تکیه کرده و از این طریق به رتبه هفدهم اقتصاد جهان نایل شود.

وی تاکید کرد: با اتکا به توانمندی‌های متخصصان داخلی، باید بتوانیم تا سال ۲۰۱۸ رتبه چهارم در حوزه تولید علمی جهان را کسب کنیم.

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا