مسکن و ساختمان

مدیرعامل شهر جدید پرند در گفت وگو با صما عنوان کرد:

برای رد ادعای وزارت نیرو خبرنگاران را به پرند دعوت می کنیم

وزارت نیرو مشکلات ایجاده شده در آبرسانی مسکن مهر پرند را ناشی از سوء تدبیر شرکت عمران این شهر می داند و برای اثبات ادعای خود از خبرنگاران دعوت کرد تا برای بازدید از چگونگی پروژه‌های آب و فاضلاب، از شهر جدید پرند بازدید کنند. سعید صابونی با رد این ادعا گفت: خبرنگاران را به پرند دعوت می کنیم

چالش تامین آب ۲۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید پرند به اختلاف بین دو وزارتخانه نیرو و راه وشهرسازی منجر شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی صنوف مسکن ایران (صما) چندی پیش سعید صابونی؛ مدیر عامل شهر جدید پرند در مصاحبه ای مطبوعاتی، خبر از کم کاری وزارت نیرو برای تکمیل انشعابات آب ۲۰ هزار واحد مسکونی در این شهر داد. صابونی تاکید کرده بود مسوولیت وزارت راه وشهرسازی برای تکمیل این واحدها انجام شده است اما تعلل و کم کاری وزارت نیرو برای تکمیل این واحدها، باعث شده است که در افتتاح آنها تاخیر ایجاد شود.

هم زمان با طرح این موضوع وزات نیرو در واکنش صریح ضمن متهم کردن وزات راه وشهرسازی به همکاری نکردن با این وزارتخانه، با بیان دو دلیل به دفاع از عملکرد خود درا ین عرصه پرداخت. به گفته مسوولان وزارت نیرو نبود بر و کف معابر در پروژه‌های مسکن مهر به‌خصوص مسکن مهر شهر جدید پرند برای نصب انشعابات آب و فاضلاب، مانع اصلی در اجرای شبکه‌های فرعی و نصب انشعابات بوده است.

مسوولان وزارت نیرو این دلیل را نیز ذکر کرده اند که علی رغم پرداخت نشدن حقوق عمومی انشعابات آب و فاضلاب و هزینه نصب، برای حدود سی هزار واحد مسکونی نصب انشعاب صورت پذیرفته است اما شرکت عمران پرند هر بار به دلایل غیرمنطقی در پرداخت مطالبات قانونی حقوق انشعابات آب و فاضلاب بر اساس توافقات وزرای نیرو و راه و شهرسازی سرباز می‌زند.
این وزارتخانه خطاب به مسوولان وزات راه و شهرسازی مشکلات ایجاده شده در این زمینه را ناشی از
سوء تدبیر شرکت عمران شهر جدید پرند عنوان کرده و برای اثبات صحت ادعای خود از ;خبرنگاران دعوت کرد تا برای اطلاع از روند و چگونگی اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب، از شهر جدید پرند بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار ما هم زمان با مطرح شدن مواضع مسوولان وزرات نیرو در این زمینه، سعید صابونی – مدیر عامل شهر جدید پرند- در گفت و گو با خبرنگار صما اظهار کرد: متاسفانه وزارت نیرودر حالی ;نبود بر و کف معابر را در پروژه‌های مسکن مهر به عنوان مهمترین مانع نصب انشعابات آب و فاضلاب مطرح کرده که جای این سوال مطرح است اگر واحدهای مسکونی مهر فاقد بروکف هستند چگونه وزارت نیرو تاکنون به ۳۸ هزار واحد مسکونی مهر انشعاب رسانی کرده است؟

وی با رد ادعای وزارت نیرو در این زمینه درباره پیشنهاد این وزارتخانه برای بازدید خبرنگاران از شهر پرند گفت: و شرکت عمران شهر جدید پرند با تمام وجود ازاین پیشنهاد استقبال می کند و از تمامی خبرنگاران دعوت خواهد کرد با بازید از این شهر، درباره عملکرد دو وزراتخانه نیرو و راه وشهرسازی قضاوت کنند.



;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا