مسکن و ساختمان

دلایل نزولی شدن بازار آهن

با کاهش تعداد خریداران مجاز به دریافت محصولات فولاد مبارکه و پاسخگویی به تقاضای بازار، دیروز میانگین قیمت ورق همانند هفته قبل ثابت ماند.

بنا نیوز:

بر اساس این گزارش، در هفته‌های اخیر با تشدید نظارت‌ها بر نحوه توزیع ورق در بورس کالا که پس از بازرسی کارشناسان از واحدهای تولیدی صورت گرفته، حجم عرضه و تقاضای ورق هماهنگ شده. طی هفته‌های اخیر و در خلال ثبات قیمت ورق در بورس، نرخ‌‌ها در بازار آزاد همچنان در نوسان بود و در برخی موارد به ۲ هزار تومان هم رسید که این موضوع فضای دلالی و خرید و فروش کد معاملاتی را در فاصله انجام معاملات بورس تا بازار تشدید کرد. البته دیروز همزمان با ثبات قیمت‌ها در بورس کالا میانگین قیمت‌ها در بازار آزاد هم تعدیل شد به طوری که شنیده‌ها حاکی از آن بود که قیمت‌ها از ۲ هزار تومان که هفته گذشته ثبت شده بود به یک هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

معاملات بورس

دیروز در معاملات بورس ورق گرم B با نرخ یک هزار و ۴۴۶ تومان عرضه شد که یک هزار و ۸۷۰ تن معامله شد. ورق گرم C هم با قیمت یک هزار و ۴۶۲ تومان ۲ هزار و ۸۶۰ تن معامله شد.

ورق سرد B با قیمت یک هزار و ۷۶۳ تومان عرضه شد که کل یک هزار و ۴۰۰ تن کالای عرضه شده فروخته شد. تختال هرمزگان دیروز با نرخ یک هزار و ۴۸۶ تومان ۱۰ هزار تن معامله شد.

میلگرد نطنز با نرخ یک هزارو ۷۲۷ تومان یک هزار و ۱۰۰ تن فروش رفت.



;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا