مسکن و ساختمان

۱۶۰ هزار فیش عوارض شهرداری در جنوب تهران توزیع شد

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به توزیع ۱۶۰ هزار فیش عوارض پایدار در این منطقه از اختصاص ۱۵۳۳ جایزه خوش حسابی و امکان پرداخت غیرحضوری از طریق پورتال شهرداری تهران خبر داد.

امیرحسین سالاری با اشاره به این خبر گفت: ۱۰۰هزار فیش عوارض نوسازی مسکونی و ۶۰ هزار فیش عوارض تجاری با همکاری اداره پست و نظارت دقیق کارشناسان اداره درآمد در بین شهروندان این منطقه توزیع شد.

وی اختصاص ۱۵۳۳ جایزه خوش حسابی، ۱۰ درصد بهای بخشودگی به علت خوش حسابی و عدم پرداخت ۹ درصد دیرکرد را از مزایای پرداخت به موقع عوارض برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندانی که تا پایان آبان ماه نسبت به پرداخت عوارض پایدار اقدام کنند در قرعه کشی جوایز خوش حسابی شرکت داده می شوند.

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه ۲۰ تهران از امتیاز سه برابری پرداخت کنندگان غیر حضوری در راستای تحقق اهداف شهر الکترونیک خبر داد و تصریح کرد: پرداخت غیر حضوری از طریق مراجعه به پرتال شهرداری تهران به آدرسwww.tehran.ir، اینترنت بانک، تلفنبانک و موبایل بانک و پرداخت حضوری از طریق کلیه شعب بانکی، دستگاه های خود پرداز، اداره درآمد شهرداری منطقه ۲۰ و دفاتر خدمات الکترونیک شهر امکان پذیر است.

منبع

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا