مسکن و ساختمان

رييس راه و شهرسازي خواف:

ایمنی راهها ازضروریات است

رییس اداره راه وشهرسازی خواف گفت: به منظور ارتقای‌ کیفیت ایمنی راهها ، درجاده های مواصلاتی این شهرستان نصب علایم هشدار دهنده وخط کشی صورت پذیرفت.

به گزارش صما به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان خراسان رضوی ،مهندس مصطفی حسینی شاد با اعلام این مطلب گفت: هدف از انجام خط کشی در این شریانها، فراهم آوردن محوری قابل رؤیت در شب و تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان در این محورها است.
وی افزود: ایمنی راهها ازضروریاتی است که به صورت جدی دردستور کار مجموعه راه وشهرسازی شهرستان خواف قرار دارد.
حسینی شاد با بیان اینکه هدف از خط کشی راه ها، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، آگاهی دادن استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنها است، گفت :این اداره در خرداد ماه امسال اقدام به خط کشی راه های شریانی شهرستان شامل؛ محور خواف-تایباد به طول ۵۰ کیلومتر، محور خواف-قائن به طول ۳ کیلومتر، محور خواف رشتخوار به طول ۱.۵ کیلومتر و واریانت جدیدالاحداث دردوی به طول ۱۶ کیلومتر (در سه خط) با استفاده از رنگ ترافیکی سرد و گلاسبید (به منظور قابل رؤیت کردن خط کشی در شب) کرد.
رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان خواف یادآور شد: این عملیات به صورت امانی و در قالب خط سرد در تمامی محورهای شهرستان که نیاز به آشکارسازی خطوط در آنها بیشتر احساس می‌شد به اجرا درآمد.
وی با اشاره به اینکه رانندگی باید در بین خطوط انجام پذیرد افزود: بی‌تردید رعایت رانندگی در بین خطوط به غیر از افزایش ضریب ایمنی نقش مهمی در ماندگاری خطوط دارد.

;

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا