شهرمسکن و ساختمانمعمارینظام مهندسی

در راستای برگزاری افتتاحیه «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه»

حضور «مجله ساختمان» به عنوان تنها مجله تخصصی صنعت ساختمان  در «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه»

مجله ساختمان، به‌عنوان تنها مجله تخصصی حوزه صنعت ساختمان در ایران که دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و به‌طور ماهیانه با ۵۰۰۰ نسخه چاپی و ۱۴۰ هزار نسخه الکترونیک فضای این صنعت را به تصویر می‌کشد، میزبان اهالی این صنعت در نمایشگاه است.

شایان ذکر است، مراسم افتتاحیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، فرشاد مهدی‌پور اظهار داشت: “خوشبختم که امروز در آیین گشایش نمایشگاه رسانه حضور داریم. نمایشگاه پس از شش سال برگزار شده و در این رویداد شاهد بهره‌وری‌های نوین، شرکت‌های دانش‌بنیان و زیرساخت‌های جدید که در حوزه رسانه فعال هستند، خواهیم بود. امروز از جلد دوم دانشنامه مطبوعات ایران نیز رونمایی خواهد شد.”

همچنین محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه اظهار داشت: خوشحالم که یکی دیگر از امور معطل‌مانده در حوزه فرهنگ و هنر که وقفه‌ای در برپایی آن اتفاق افتاده بود امروز با حضور اصحاب رسانه گشایش می‌شود. رسانه‌ها در همه بخش‌ها حضور دارند و ۴۵۰ رسانه حاضر شدند و این برای من و همکارانم افتخار است که در خدمت عزیزان باشیم. انشاالله جامعه رسانه‌ای ما در کمال صحت و سلامتی ایران با عظمت‌مان را با افتخارات بزرگی که مردم ایران بدست آوردند و آینده درخشانی که پیش رویمان است، ترسیم کنند.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت ۴ روز برگزار می شود که مجتمع رسانه ای ساختمان تا دوم اسفند از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه در غرفه ۸A میزبان جامعه صنعت ساختمان است .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا