مسکن و ساختمان

افزایش چشمگیر قیمت مسکن در منطقه ۷ تهران، رشد ۷۲ درصدی در یک سال

آمارها نشان می‌دهد در ماه ابتدایی فصل جاری(پاییز)، معاملات مسکن منطقه ۷، سهم ۶/۳ درصدی از کل معاملات را به خود اختصاص داده‌اند و این نسبت تقریبا مشابه سال گذشته است.منطقه ۷ در مرکز تهران واقع شده و از شمال به بزرگراه رسالت، از شرق به مجیدیه (استاد حسن بنا) و سبلان، از جنوب خیابان‌های انقلاب و دماوند و از سمت غرب به بزرگراه مدرس و خیابان شهید مفتح متصل است.

آمارها نشان می‌دهد در ماه ابتدایی فصل جاری(پاییز)، معاملات مسکن منطقه ۷، سهم ۶/۳ درصدی از کل معاملات را به خود اختصاص داده‌اند و این نسبت تقریبا مشابه سال گذشته است.

در مهر سال گذشته، متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۷ تهران، ۴۱ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان بوده که در سال جاری این رقم با افزایش ۷۲درصدی، به هر مترمربع ۷۲ میلیون تومان رسیده است.

 تعداد معاملات منطقه ۷ تهران در مهر ۱۴۰۱، ۳۳۸ فقره بود اما در مهر ۱۴۰۱، با کاهش ۴۲ درصدی به ۱۹۴ فقره رسیده است.

واحدی با ۱۱۷ مترمربع زیربنا و نوساز در محله سهروردی، ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در محله سبلان جنوبی، واحدی با ۶۲ مترمربع زیربنا و ۲۳ سال عمربنا، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در پیچ شمیران، واحدی ۶۸ متری و ۳۳۰ سال ساخت، ۳ میلیارد تومان و در محله خواجه نصیر، واحدی ۴۳ متری و ۲۵ سال ساخت، ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا