مسکن و ساختمان

به همت صما برگزار شد

چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان برگزار شد/ استقبال از پنل‌های مصادیق ارزش افزوده در معماری

چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان برای پنجمین بار در تهران با هدف همفکری بین بخش خصوصی و دولتی برای حل بحران مسکن  با همت مجتمع رسانه ای ساختمان صما برگزار شد.

محوریت این اجلاس ” نقش آفرینی سازندگان مناطق  یک و برخوردار تهران در نهضت ملی مسکن برای آحاد جامعه” بود و سازندگان برخوردار از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

طی این اجلاس از طرح ساخت یکصد هزار واحد مسکونی توسط سازندگان برخوردار، کمپین ملی اصلاح و تسریع صدور مجوزهای ساختمانی با حضور سازندگان برجسته و روح اله اکبری، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، رونمایی شد. 

پنل بررسی چالش های سازندگان حرفه ای مسکن بخش دیگری از برنامه های چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان بود که برای پنجمین بار در منطقه یک با حضور مهدی عباسی عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر، مسعود ارونقی وکیل و مسئول حقوقی سازندگان، پژمان جوزی ، مدیرعامل گروه پژمان جوزی و همکاران، محمد رستم پور مدیر گروه هلدینگ تاو،داوود دوست محمدی ، مدیرعامل گروه ساختمانی نکسا،سعید آسویار مدیر عامل  شرکت ساختمانی مهندسین آتین سازه، علی تبار ، مدیر عامل گروه ایمن سازه ،عباس گلوی ،مدیرعامل گروه مهندسین تندیس زنبق، سازندگان برجسته تهران و رضا احدیان رئیس انجمن توسعه سرمایه گذاری و عمران خراسان و بنیانگذار گروه مهندسی آلتون برگزار شد.

به دلیل اهمیت دیالوگ بین معماران و سازندگان با یکدیگر در تعالی صنعت ساختمان مجتمع رسانه ای صما پنل های مصادیق ارزش افزوده در پروژه های برتر معماری را در این برنامه به سیاق برنامه های دیگر خود تدارک دیده بود که با حضور سازندگان و معماران صاحب سبک برگزار شد.

این اجلاس ۱۰ و ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش های صداوسیما  با سخنرانی و پنل های تخصصی با حضور مدیران شهری، مسئولان دولتی، سازندگان و معماران و نمایندگانی از تشکل های صنفی برگزار شد. علاوه بر این موارد، نمایشگاه معماری درون و بیرون با معرفی آثار ۱۰۰ معمار معاصر ایرانی و نمایشگاه صنایع ساختمانی نیز از بخش های دیگر اجلاس چهاردهم بود. 

پنل های تخصصی این اجلاس با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان مواجه شد.

پنل بررسی چالش های سازندگان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا