مسکن و ساختمان

علیرضا جاوید، معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران:

کارنامه تخصصی شهرداران مناطق صادر می‌شود

علیرضا جاوید، معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران با تاکید بر پایش مستمر مناطق در مباحث نگهداشتی شهر از صدور کارنامه تخصصی شهرداران مناطق و نواحی ۲۲ گانه شهر تهران به صورت تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، با حکم شهردار تهران جلسه تودیع و معارفه مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران صبح امروز شنبه دهم دی ماه ۱۴۰۱ با حضور معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران و رضا محمدی شهردار منطقه شش و مهدی شریفیان مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

علیرضا جاوید  از تلاش بیش از یک سال رضا محمدی مدیر کل اسبق این اداره کل و شهردار کنونی منطقه شش شهر تهران قدردانی بعمل آورد و خاطرنشان کرد؛ پایش منظم،هدایت و یکپارچگی ۲۲ منطقه با روحیه دوستانه و برادرانه اولویت اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران است.

وی در ادامه با بررسی عملکرد یک ساله این اداره کل ضمن تقدیر از اجرای طرح های ویژه در حوزه نگهداشت شهر توسط ادارات این مجموعه از جمله اجرای طرح نگاه خدمت،از اجرای طرح بهاران خدمت با اولویت مباحث مربوط به خدمات شهری توسط این اداره کل خبر داد.

علیرضا جاوید ضمن تاکید بر پایش مستمر مناطق در مباحث نگهداشتی شهر از صدور کارنامه تخصصی شهرداران مناطق و نواحی ۲۲ گانه شهر تهران بصورت تخصصی خبر داد و افزود؛کسب رضایت شهروندان و صیانت از حقوق کارکنان از مباحث مهم مدیریتی این اداره کل است که باید در راس همه ی امور قرار گیرد.

در ادامه رضا محمدی مدیرکل اسبق اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری ضمن قدردانی از همراهی و همکاری کارکنان باتجربه و پرتلاش این اداره کل خاطر نشان کرد،ایجاد وحدت رویه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از وظایف و ماموریت های مهم این اداره کل است که در این مدت یکساله خدمت منجر به تصویب مصوبات موثرتری با درنظرگرفتن نظرات شهرداران مناطق ۲۲ گانه گردید که آثار خوب تصویب اینگونه مصوبات در ارتقاء وضعیت شهر و زندگی شهروندان تهرانی بسیار موثر است.

مهدی شریفیان مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تقدیر از زحمات انجام شده توسط مدیر کل پیشین مجموعه تاکید کرد؛ نگهداشت شهر و انجام پروژه های عمرانی از اولویت های حضور اینجانب در مجموعه اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران است که با همکاری نظارت و پیگیری مستمر کارکنان این مجموعه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران محقق خواهد شد.

در انتها علیرضا جاوید ضمن قدردانی از همکاری مدیرکل پیشین این مجموعه برای مهدی شریفیان آرزوی توفیق و کسب رضایت شهروندان را از خداوند متعال خواستار شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا