مسکن و ساختمانمعماری

وجود فضایی جهت اجرا در نمایشگاه‌های تخصصی برای حرفه ما ضروری است

محسن سرابی مدیر عامل آواپرتو پرواز در آستانه برگزاری ششمین نمایشگاه ساختمان پایدار و چهارمین نمایشگاه نما در گفت‌وگو با صما بیان کرد: مخاطب نمایشگاه تخصصی حرفه ای تر است همچنین ما شاهد حضور دانشجویان هم هستیم. نمایشگاه فرصت خوبی برای آنان است تا با شرکت در آن با فضای اجرا ومصالح و تکنولوژی های نوین آشنا شوند.

وی افزود: فضای نمایشگاه به جوانان جویای کار یا تجربه اجازه آشنایی با شرکت هایی که در اجرا دخیل هسند را می دهد و می توانند با این شرکت ها ارتباط بگیرند. همچنین سازندگان می توانند با تکنولوژی های جدید آشنا شوند که هم ارزان تر است هم به روزتر.

مدیرعامل آواپرتو پرواز در ادامه تاکید کرد برخی از شرکت کنندگان محصولی که عرضه می کنند در قالب کاتالوگ قابل فهم است اما در مورد برخی از تکنولوژی ها مثل سیستم های صوتی ما نیاز به فضایی جهت اجرا داریم

سرابی افزود: این دومین نمایشگاه صماست که در آن شرکت می کنیم و برای شرکت هایی مانند ما که فناوری های جدید را ارائه می کنند این حضور مغتنم است. وی در پایان اشاره کرد: در اختیار گذاشتن بانک اطلاعاتی از سازندگان و معمارانی که در نمایشگاه حضور دارند می تواند به شرکت های فعال در حوزه مصالح و تکنولوژی های جدید ساختمان کمک کند تا راحت تر سراغ مخاطب خاص خود بروند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا