استودیو صمامسکن و ساختمان

دستاورد ۱۴۰۱ مجموعه ما دیوار مدولار است

مدیرعامل شرکت آجر نما چین گفت: ۳۵ درصد هدر رفت انرژی در ساختمان‌های مسکونی از دیوارهای پیرامونی است، برای رفع این معضل ما به سمت تولید برای نمای خشک آجری رفتیم، سال گذشته نمای خشک را تولید کردیم و به صادرات نیز رساندیم. دستاورد ۱۴۰۱ مجموعه ما تبدیل دیوار نمای خشک به دیوار مدولار است.

رضا چینی در گفت‌وگو با خبرنگار صما، اظهار داشت: دیوار های مدولار از لحاظ وزن و حجم بسیار سبک‌تر از دیوار معمولی و کم حجم‌تر نیز هست. همچنین سرعت اجرای پروژه با استفاده از این دیوارها بسیار افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه در واحدهای مسکونی، ما سه برابر استانداردهای جهانی مصرف انرژی داریم و با توجه به رویکردها و قیمت‌های جدید باید میانگین مصرف را به استانداردهای جهانی نزدیک کنیم.

چینی گفت: در بخش سوم ما نسل سوم هستیم، در سال‌های گذشته بیشتر به تکنولوژی‌های تولید اهمیت می‌دادیم، اما در این بیست ساله وارد این مرحله شدیم که از شیل به جای خاک رس واز بین بردن خاک کشاوزی استفاده کنیم، با شناسایی ۱۳ هزار معدن موفق شدیم که بدون رنگدانه آجرهای رنگی تولید کنیم. آجر نماچین در حال حاضر توان تولید انواع آجرهای رنگی را بدون اضافه کردن رنگدانه دارد. ما این امکان را در اختیار شرکت‌های دیگر نیز گذاشتیم تا بتوانند آجرهای رنگی تولید کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا