مسکن و ساختمان

اجلاس سازندگان و طراحان در اصفهان برگزار می‌شود

اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان، ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه در سیتی سنتر این شهر، برگزار می‌شود.

به گزارش صما روز نخست این همایش، با حضور معاونین وزارت راه و شهرسازی، شهردار اصفهان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، اعضای شورای شهر و جمعی از سازندگان، معماران و ذینفعان حوزه ساختمان در سیتی سنتر اصفهان آغاز به کار خواهد کرد.

در کنار اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان، پنل و کارگاه‌های آموزشی هدفمند برگزار می‌شود. این اجلاس با هدف بررسی معیارها و شاخص‌های نمای اصفهان، بررسی مولفه‌ها و جایگاه معماری پایدار در این شهر، معرفی و تشریح پروژه‌های شاخص و باکیفیت و تقدیر از معماران و سازندگان برتر شهر به اهتمام شهرداری اصفهان و مجتمع رسانه‌ای ساختمان برگزار می‌شود.

در روز دوم این اجلاس نیز رئیس کمیسیون عمران شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، پیروز حناچی استاد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و محمد بهشتی رئیس پژوهشکده میراث فرهنگی و گردشگری کشور سخنرانی خواهند داشت.

شایان ذکر است که در کنار اجلاس سازندگان و طراحان، کمپین ملی ساختمان پایدار، شهر پایدار در شهر اصفهان بعنوان نخستین ایستگاه، کمپین ملی نما هویت شهر برای سومین بار در ایران و اولین بار در اصفهان برگزار می‌شود.

همچنین نخستین کمپین ملی ساختمان ایمن، شهر ایمن نیز در کنار اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان برگزار خواهد شد؛ البته قبل‌تر این کمپین در منطقه «یک» تهران و در حد استانی برگزار شده اما این نخستین بار است که این کمپین در حد ملی برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا