حمل و نقل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مطرح کرد؛

ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر بیشتر است

ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر بیشتر است

فریبرزکرمی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری مسافر ایمن ترین وسیله برای سفر های جاده ای است.

به گزارش صما –  فریبرز کرمی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری مسافر با توجه به نظارت های گسترده یکی از ایمن ترین وسایل نقلیه برون شهری برای سفرهای جاده ای است.

پروانه فعالیت مجاز و معتبر اصل است

وی گفت: جابجایی مسافر با توجه به ماده ۲ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان، فعالیت حمل و نقل عمومی بین شهری مسافر از طریق شرکت یا موسسه داری پروانه فعالیت مجاز و معتبر از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام می‌شود.

کرمی عنوان کرد: بکارگیری رانندگان حرفه ای و همچنین استفاده از ناوگان ایمن توسط مدیران فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از دیگر مزایای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری مسافر است. در سیستم حمل‌ و‌ نقل عمومی مسافر، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیت‌هایی دارند و موظف به رعایت قوانین هستند.

رسیدگی به فعالیت های اینترنتی در حیطه وظایف ما نیست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: فعالیت تاکسی های اینترنتی درون شهری در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده که با توجه به قانون رسیدگی به تخلفات آنها از حیطه وظایف ما نیست.

کرمی با اشاره به اینکه هیچ عذر و بهانه ای در برخورد با رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری مسافر برای عدول از قانون قابل قبول نیست، گفت: علاوه بر کنترل های میدانی با استفاده از سیستم‌های ‌نظارتی آنلاین سپهتن (سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای) نیز صورت می‌گیرد این در صورتی است که تاکسی ها از کمترین ایمنی برخوردار هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا