حمل و نقل

حل مشکلات ترافیکی انگلستان به روش هوشمند

Wejo یک شرکت انگلیسی مستقر در منچستر است که فعالیت‌های خود را مبتنی بر داده‌های وسیله نقلیه متصل به اینترنت اداره می‌کند؛ این شرکت رویکرد جدیدی برای حل مسئله ترافیک کشور ارائه داده است.

به گزارش صما، Wejo، رویکرد ترافیک هوشمند زمان واقعی را برای حل مشکلات موجود در ترافیک شهرها ارائه داده است که با استفاده از آن، نهادهای دولتی، شرکت‌های طراحی شهری، ارائه‌دهندگان نقشه‌ها و مسیریابی‌ها و در نهایت قانون‌گذاران می‌توانند از آنچه در معابر شهری در حال اتفاق است، آگاهی بیشتری کسب کنند. این رویکرد که Wejo RTTI نام دارد، یک استراتژی هوشمند زمان واقعی ترافیک به‌شمار می‌رود که به بهبود ایمنی در تمام خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر کمک زیادی می‌کند.

در این راستا، داده‌های RTTI مبتنی بر وضعیت ترافیک در زمان واقعی است که به واسطه میلیون‌ها خودروی متصل به اینترنت حاصل می‌شود و به مدیران ترافیک در نظارت بر امور کمک می‌کند.

اثربخشی دسترسی به داده‌های زمان واقعی در کنترل ترافیک

گروه Wejo استدلال کرده‌اند که چنانچه مقامات مسئول در مرکز پردازش داده‌ها به اطلاعات ترافیکی در زمان واقعی دسترسی داشته باشند، آن گاه قادر خواهند بود کنترل ترافیک را به موقع انجام دهند که این امر در افزایش ایمنی معابر و کاهش وقوع سوانح نقش مهمی ایفا می‌کند. نکته جالب توجه این است که تمام نهادهای دولتی داوطلب، شرکت‌های مهندسی شهری، ارائه‌دهندگان مسیریابی معابر و قانون‌گذاران می‌توانند به منظور بهبود ارائه خدمات خود از رویکرد جدید Wejo بهره گیرند و هر یک، سهمی در بهبود ایمنی شهری به عهده گیرند.

استراتژی Wejo RTTI از ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارائه داده‌های دقیق و زمان واقعی در مورد ترافیک، اطلاعات مربوط به حوادث جاده‌ای، تأخیر بسیار کم در تحویل داده‌ها و سرعت واقعی تردد خودروها در خیابان‌ها اشاره کرد. علاوه بر این، استراتژی جدید، امکان کشف سریع تغییر وضعیت ترافیکی، بسته شدن معابر و سایر رویدادهای غیرمنتظره را به مرکز داده‌ها اطلاع می‌دهد تا مدیریت بحران به موقع اقدام کند و از وقوع حوادث ناگوار خودداری شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا