مسکن و ساختمان

اگر رودهن و دماوند را انتخاب کرده‌اید، شهر خود را اصلاح کنید!

متقاضیان نهضت ملی مسکن ساکن در شهر تهران که شهرهایی مثل رودهن، فیروزکوه و دماوند را انتخاب کرده‌اند تا روز ۲۹ اسفندماه زمان دارند با حذف درخواست خود نسبت به ثبت نام در پنج شهر مجاز اقدام کنند.

به گزارش صما، ساکنان شهر تهران که متقاضی دریافت واحدهای نهضت ملی مسکن صرفا می‌توانند برای پنج شهر پرند، پاکدشت، رباط کریم، هشتگرد و ایوانکی تقاضا بدهند و اگر به طور مثال روهن یا دماوند را انتخاب کرده‌اند باید ثبت نام خود را حذف و با نام‌نویسی مجدد، شهر خود را اصلاح کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یک بار دیگر به صورت ویژه از شهروندان تهرانی که به اشتباه شهر انتخابی خود را رودهن، فیروزکوه و دماوند انتخاب کرده اند خواست مجددا شهر مورد تقاضای خود را درست انتخاب کنند.

خلیل محبت خواه با اشاره به اینکه شهروندان تهرانی که به اشتباه شهر انتخابی خود را رودهن، فیروزکوه و دماوند انتخاب کرده‌اند مجددا شهر مورد تقاضای خود را درست انتخاب کنند، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی شهر ثبت نامی خود را به اشتباه (دماوند، فیروزکوه و رودهن) انتخاب کرده‌اند این در حالی است که این شهرها فقط مختص شهروندان بومی هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان تهرانی تا روز ۲۹ اسفندماه فرصت دارند تا شهر مورد تقاضای خود را انتخاب کنند، این در حالی است که برای انتخاب صحیح می بایست انصراف داده و مجددا مسیر ثبت نام را طی کنند.

محبت خواه به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: شهروندان تهرانی در حال حاضر مجاز به انتخاب ۵ شهر پرند،پاکدشت،رباط کریم، هشتگرد و ایوانکی هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا