نظام مهندسی

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران مطرح کرد:

ضرورت انجام اقدامات ویژه برای طرح اصلاح قانون نظام مهندسی

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با اشاره به برخی ابهامات موجود از جمله شرایط اعضا دارای مدارک ناپیوسته پیشنهاداتی را در راستای اهمیت موضوع و دغدغه های بحق اعضا و به منظور دفاع از حقوق مکتسبه و حیثیت حرفه ای و حفظ انسجام و کیان سازمان مطرح کرد.

به گزارش صما، امیدرضا ریاحی، عضوهیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، در نامه ای خطاب به رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران خواستار بکارگیری برخی تمهیدات و تدابیر جهت رفع مشکل فوق شد.

متن نامه مذکور بدین شرح است:

احتراماً پیرو نشست هم اندیشی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور نماینده محترم کمیسیون عمران مجلس و رؤسای محترم سازمانهای استانها در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ و گفتگوهای منتشر شده پس از آن، به استحضار می رساند، ابهامات بویژه درخصوص شرایط اعضا دارای مدارک ناپیوسته پابرجاست.

نظر به اهمیت موضوع و دغدغه های بحق اعضا و به منظور دفاع از حقوق مکتسبه و حیثیت حرفه ای ایشان  و حفظ انسجام و کیان سازمان، موارد زیر را پیشنهاد می دارد:

–       دریافت و تحلیل نظرات اعضا حقیقی و حقوقی سازمان از طریق فراخوان عمومی و ایجاد اتاق فکر مشترک

–       برگزاری سلسله نشستهای هم اندیشی با حضور اعضا و نمایندگان مجلس در کمیسیون عمران

–       تشکیل کارگروه ویژه با حضور حقوقدانان و وکلا مجرب به منظور دفاع از حقوق اعضا

–       برپایی سلسله گفتگوهای زنده  از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی با حضور اعضا، حقوقدانان و همچنین اعضا هیئت مدیره و پیگیری تا حصول نتیجه

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب با قید فوریت و با محوریت کمیسیون امور حقوقی و لوایح سازمان مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا