نظام مهندسی

نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان امروز اعلام می‌شود

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان طی امروز خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان ۴ روز برای اعتراض فرصت دارند.

به گزارش صما، حامد مانی‌فر اظهار کرد: نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان  همانطور که پیش‌تر و در زمان برگزاری آزمون اعلام شد امروز اعلام می شود و هیچ تاخیری انجام نشده است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان حداکثر چهار روز برای اعتراض به نتایج اعلام شده فرصت خواهند داشت. تیم‌های کارشناسی، اعتراضات آزمون ورود به حرفه مهندسان را طی ۲ تا ۳ هفته بررسی می‌کنند و  نتایج اعتراض‌ها به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسد.

وی تصریح کرد:‌ امسال تعداد شهرها از ۶۴ به ۸۶ شهر، تعداد مراکز آزمون از ۱۰۹ دانشگاه به ۱۶۷ دانشگاه و تعداد روزهای برگزاری آزمون از ۲ به ۳ روز افزایش یافت. همچنین در تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون مردادماه سال‌جاری، با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ناظران بهداشت حضور داشتند و بر کیفیت بهداشت، نظارت کامل انجام شد.

وی افزود: داوطلبانی که تست کرونا آنها مثبت شده بود در محل‌های جداگانه‌ای آزمون دادند.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، ویژگی این دوره از آزمون‌ها نسبت به دوره‌های قبل اضافه کردن ۴ صلاحیت جدید شامل «صلاحیت طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان» در رشته عمران، «صلاحیت ارزیابی طرح و اجرای بهسازی» در رشته عمران، «اجرای تاسیسات برقی»، «اجرای تاسیسات مکانیکی»، برای تخصصی شدن اعلام کرد و گفت:‌ هدف از این کار حرکت به سمت تخصصی شدن و ورود تخصص‌های جدید به حرفه مهندسی ساختمان و ساخت و ساز است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا