مسکن و ساختمان

اعطای تسهیلات به متقاضیان خودمالک در طرح اقدام ملی مسکن

معاون مسکن و سختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اعطای تسهیلات به متقاضیان خود مالک در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: متقاضیانی که یک قطعه زمین به نام خود دارند و به دنبال ساخت و ساز هستند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

محمد حسین پناهی فر اظهار کرد: مطابق تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰، همه متقاضیان خود مالک فارق از واجد شرایط بودن می‌توانند از تسهیلات خود مالک طرح اقدام ملی مسکن و با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار بهره‌مند شود.

وی با اشاره به شرایط استفاده از این تسهیلات گفت: دریافت این تسهیلات نیاز به احراز شرایط و ثبت سابقه فرم “ج” ندارد. بنابراین متقاضیانی که یک قطعه زمین به نام خود دارند و به دنبال ساخت و ساز هستند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

پناهی فر عنوان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی در طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس www.saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: آخرین مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این سامانه و بهره‌مندی از تسهیلات خود مالکی در طرح اقدام ملی مسکن، ۲۸ آبان ماه در نظر گرفته شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا