مسکن و ساختمان

نشست هم اندیشی شهردار منطقه ۱ و اعضای دبیرخانه سومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه

در راستای برگزاری سومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک تهران در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان، حمیدرضا حاجوی شهردار جدید منطقه ۱ تهران و اعضای دبیرخانه رویداد در یک نشست هم‌اندیشی حضور یافتند.

به گزارش «صما» در این نشست، شهردار منطقه ۱، ضمن مثبت ارزیابی کردن این رویداد گفت: «ایجاد هم‌افزایی بین شهرداری و طراحان و سازندگان از مهمترین اهداف ما در این دوره است». وی در ادامه با برشمردن بخشی از مهمترین مشکلات منطقه ۱ افزود: «پاسداری از مشخصه‌های فرهنگی منطقه ۱ به خصوص در حوزه شهرسازی و معماری و ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی در ساخت‌و‌سازها از مهمترین اولویت‌های ما در این حوزه است».
شهردار منطقه ۱، در ادامه به برخی دیگر از موضوعات مهم منطقه از جمله بحث ارتقای ایمنی و همچنین سیما و منظر شهری‌ پرداخت و ابراز امیدواری کرد که مجتمع رسانه‌ای ساختمان با توجه به سوابقی که در مقوله اطلاع‌رسانی و برگزاری رویدادهای تاثیرگذار در حوزه شهرسازی و معماری کشور دارد، بتواند در امر ترویج و فرهنگ‌سازی در کنار شهرداری منطقه ۱، نقش موثری ایفا کند.

شایان ذکر است که سومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک تهران در تاریخ ۲۳ الی ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به میزبانی شهرداری منطقه یک و با همکاری مجتمع رسانه‌ای ساختمان «صما»، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

این برنامه دارای محورهای ویژه و پنل‌های تخصصی متنوعی به شرح ذیل می‌باشد:

✔️جلسه هم‌اندیشی شهردار منطقه یک و مدیران شهری تهران با سازندگان و معماران منطقه

✔️تجزیه و تحلیل پروژه های شاخص منطقه یک

✔️بررسی رویکرد شورای ششم تهران در مواجهه با ساخت و ساز و توسعه شهری شمیران

✔️ارائه تجربیات سازندگان حرفه ای از مصادیق ارزش افزوده در پروژه

✔️آسیب شناسی ساختمان های منطقه از منظر نما و ایمنی

این همایش همچنین با نمایشگاه محصولات و تجهیزات ساختمانی استاندارد و نمایش آثار برتر نماهای منطقه ۱ تهران همراه خواهد بود.

سومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک

سومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا