مسکن و ساختمان

آغازی بر سلسله رویداد‌های "ساختمان ایمن، شهرایمن"

نشست هم اندیشی دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک

۲۳ آذر‌ماه ۱۳۹۹ نخستین جلسه هم‌اندیشی «گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک»، با حضور محمود قدیری معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و جمعی از تولیدکنندگان حوزه ایمنی در سالن آمفی تئاتر سازمان آتش‌نشانی تهران برگزار شد.

آتش نشانی

در این جلسه معاونت سازمان با ذکر مقدمه‌ای به بیان مسائل و موضوعات حوزه ایمنی و دغدغه‌های موجود و موارد مربوط به تولیدات حوزه ایمنی پرداخته و سپس حاضرین به معرفی خود پرداخته و جمعی از آنان  موضوعات و مشکلات حوزه فعالیت خود را با وی مطرح کرده و پاسخ دریافت نمودند.

ساختمان

ساختمان

دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک  با موضوع “ساختمان ایمن”

رویدادی است که در تاریخ ۳۰ دی و ۱ بهمن ماه امسال در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن و با همکاری شهرداری منطقه ۱، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان برگزار خواهد شد.

هدف از این رویداد ترویج و فرهنگ سازی مقوله ایمنی و ساختمان ایمن است که یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری بوده و بارها توسط شهردار تهران مورد تاکید واقع شده است.

این رویداد که با حضور سازندگان و معماران مطرح منطقه ۱ شهرداری تهران در کنار تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی از سراسر کشور رقم می‌خورد شامل محورهایی به شرح ذیل است:

-مطالعه و بررسی جنبه‌های طراحی معماری به منظور جلوگیری از گسترش آثار آتش‌سوزی

-بررسی ارتقاء ایمنی جانی و مالی در برابر آتش‌سوزی‌های احتمالی در ساختمان

-بررسی مبحث سوم مقررات ملی ساختمان با رویکرد ساختمان های بلند

-معرفی مصالح نوین با مقاومت بالا در برابر حریق

-ضوابط و محافظت جدار خارجی و نما در برابر آتش

-سیستم های هوشمند اعلام حریق

-مدیریت دود در ساختمان ها

-محافظت سازه در برابر حریق

این رویداد شامل نمایشگاه تخصصی « فناوری‌ها، تولیدات و تجهیزات نوین ایمنی ساختمان»،  پنل‌های تخصصی با موضوع «اصول ایمنی در معماری»، جلسات پرسش و پاسخ با موضوع « تحلیل و بررسی ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی» و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد که با حضور کلیه سازندگان، کارفرمایان و معماران منطقه یک و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس www.event.samair.ir مراجعه یا با شماره تماس ۲۲۸۵۳۵۳۰ – ۰۲۱ داخلی ۲۰۰ تماس حاصل نمایند.

طراحان و سازندگان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا