حمل و نقل

رئیس سازمان راهداری ۲ سال ابقا شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی عبدالهاشم حسن نیا را برای ۲ سال دیگر در سِمت معاون وزیر راه و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابقا کرد.

به گزارش صما به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی طی حکمی عبدالهاشم حسن نیا، رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای و رئیس هیأت عامل این سازمان را برای ۲ سال دیگر در این سمت ابقاء کرد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمده است:

به موجب این حکم، مستند به مصوبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۲۲ مجموع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به استناد ماده ۱۲ اساسنامه سازمان، جنابعالی به عنوان مدیرعامل (رئیس سازمان) و رئیس هیأت عامل سازمان مذکور برای مدت ۲ سال دیگر ابقاء می‌گردید. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

انتصاب داریوش امانی به قائم مقامی سازمان راهداری

همچنین حسن نیا نیز داریوش امانی را به عنوان قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ستاد، امور استان‌ها و مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

در حکم انتصاب قائم مقام سازمان راهداری و حمل و تقل جاده‌ای آمده است: اهتمام برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین معاونت‌ها و همه بخش‌های سازمان متبوع، نظارت و پیگیری و بازدیدهای استانی در جهت اجرای بهینه امور و همچنین انجام شایسته وظایف و مأموریت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف راهداری و حمل و نقل در راستای ارائه خدمات بهتر به دست اندرکاران خدوم بخش حمل و نقل جاده‌ای و مردم شریف ایران در اقصی نقاط کشور و تعامل پویا، کارآمد و اثربخش با مجلس شورای اسلامی و ایجاد هماهنگی در کلیه حوزه‌ها و بخش‌های سازمان در ارتباط با پیگیری امور مربوط به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله مواردی است که انتظار می‌رود با به کارگیری همه ظرفیت‌های ستادی و استانی در راستای نیل به آنها تلاش شود.

گفتنی است پیش از این نیز امانی تا سال ۱۳۹۷ عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی سازمان راهداری بود که با جدا شدن از این سازمان، به عنوان معاون شهردار اصفهان و رئیس سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری اصفهان فعالیت داشت که پس از ۲ سال، بار دیگر به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازگشت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا