نظام مهندسی

خزانه دار نظام مهندسی ساختمان تهران عنوان کرد:

لزوم توجه ویژه به مقررات ملی ساختمان

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در سخنرانی افتتاحیه همایش خانه استاندارد، بر اجرا و بکارگیری مقررات ملی ساختمان تاکید کرد.

به گزارش «صما» و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، خزانه دار نظام مهندسی ساختمان این استان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، با اشاره به مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان، گفت: رویکرد دولت جدید، اعمال نظر مثبت نسبت به مقوله انرژی است.

محمد محمدی نژاد، با تاکید بر بندهایی از خط مشی قانون نظام مهندسی، تقویت نگاه ملی در موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از تولید و مصرف مصالح غیراستاندارد را از اهداف اساسی سازمان نظام مهندسی برشمرد.

وی درادامه اضافه کرد: میزان دخالت مهندسان واجد صلاحیت در ساخت و ساز بسیار اندک است، در حال حاضر ساختمانها توسط سرمایه گذاران و به شیوه سنتی ساخته می شوند. اما اگر به این جایگاه برسیم که همه به وظایفی که در آن تخصص دارند عمل کنند، به نتایج خوبی خواهیم رسید.

محمدی نژاد در پایان عنوان داشت: امیدواریم که در طی برگزاری همایش خانه استاندارد، ; به نتایج خوبی در دستیابی به روند مناسب بکارگیری مقررات ملی ساختمان برسیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا