نظام مهندسی

لزوم افزایش همکاری‌های مشترک گروه ترافیک با معاونت حمل ونقل شهرداری کرج

نشست گروه تخصصی ترافیک با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ۱۵ با حضور بشیری نایب رییس دوم سازمان، افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلان‌شهر کرج، ناصر رضایی بازرس سازمان و اعضای هیأت رییسه گروه تخصصی ترافیک برگزار گردید.

به گزارش «صما» و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، در ابتدای جلسه، باباعلی و مجتبی حاج علی و محسن حاجی‌قاسمی از اعضای هیأت رییسه گروه تخصصی ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با نقش مهندسان ترافیک در جوامع شهری و همچنین نحوه ارتباط گروه تخصصی ترافیک با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج پرداختند.

افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ; نیز در این نشست ; با بیان اهمیت موضوع ترافیک در کلان شهر کرج و وجود پتانسیل بر لزوم بهره گیری از دانش و تخصص مهندسان ترافیک عضو سازمان نظام مهندسی، در طرح‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد.

در پایان این نشست ; با توافق طرفین مقرر گردید، تا با استمرار برگزاری جلسات مشترک میان گروه تخصصی ترافیک و آن معاونت، ساز و کارهای عملیاتی و اجرایی افزایش همکاری‌های طرفین در زمینه طرح‌های حمل و نقلی استان بررسی و اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا