مسکن و ساختمان

ایده‌های طراحی اتاق نشیمن رسمی+عکس

در سال‌های اخیر، طراحان اتاق نشیمن گرایش بیشتری به سبک راحتی و یا رسمی داشته‌اند و از سبک‌های سنتی بسیار فاصله گرفته‌اند.در حقیقت در بیشتر خانه‌ها(بزرگ و کوچک)،اتاق نشیمن هم مکانی است برای سرگرمی و هم مکانی برای تجمع دوستان و اعضای فامیل.

بیشتر این نمونه‌ها متعلق به خانه‌های لوکس بوده و به نظر می‌رسد فضایی آرام باشند. در این اتاق‌های نشیمن از مبلمان راحتی و میز و صندلی‌های ساده استفاده شده است. در نظر داشته باشید دکوراسیون اتاق نشیمن به صورت رسمی، هرگز از زیبایی‌های آن نمی‌کاهد.

یکی از ایده‌های طراحی ،اندازه اتاق نشیمن است.اتاق نشیمن معرکه در فضای کوچک هم می‌تواند نمونه‌ای بی‌نظیر باشد. بزرگی اتاق همیشه دلیل بر زیبایی آن نیست. در این نمونه‌ها که برای‌تان به نمایش گذاشته‌ایم، اتاق‌های نشیمن همگی کوچک و در عین حال بسیار کاربردی هستند.

 

اگرچه ممکن است در اولین نگاه، طراحی و دکوراسیون حمام و آشپزخانه بسیار مشکل به نظر برسد ولی در حقیقت این اتاق نشیمن است که به دلیل اجزای پیچیده  دکوری از سقف گرفته تا کف اتاق، به بودجه و زمان بیشتری نیاز دارد. نمونه اتاق‌های زیر بسیار متنوع هستند و شما مطمئن باشید اهل هرگونه سلیقه‌ای  هم که باشید، یکی از این طرح‌ها را برای خانه خود انتخاب خواهید کرد.

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا