مسکن و ساختمان

قیمت‌های جدید خودرو غیر واقعی است/ رئیس شورای رقابت باید پاسخگو باشد

عضو ناظر شورای رقابت نسبت به اعلام قیمت‌های جدید خودرو از سوی رئیس شورای رقابت انتقاد کرد و گفت:قیمت های جدید خودرو را قبول نداریم و با هرگونه افزایش مخالفیم.

; ; ایسنا :محمد علی مدد از قیمت های جدید خودرو به شدت انتقاد کرد و با بیان اینکه جلسات متعدد کارشناسی برای قیمت گذاری خودرو با شرکتهای خودروسازی و قطعه سازی برگزار شد، گفت: بنده به عنوان ناظر قوه مقننه در شورای رقابت مصاحبه رئیس شورا را در خصوص قیمت های جدید خودرو و افزایش ۵.۵ درصدی قیمت قبول ندارم؛ زیرا قرار بر این نبود و ایشان از خودشان قیمت‌ها را اعلام کردند.

;

وی با تاکید بر اینکه قیمت های اعلامی خودرو غیر واقعی است، ادامه داد: رئیس شورای رقابت بدون مشورت با اعضا، مصاحبه کرده و قیمت های جدید خودرو را اعلام کرده است در حالی که قرار بر این نبود و وی قبل از اتمام جلسه قیمت ها را اعلام کرد.

;

وی توضیح داد: قرار بود ابتدا قیمت های جدید خودرو در جلسه ای بررسی شده و آنالیز شود و بعد از آن اعلام شود، در حالی که مشخص نیست رئیس شورا تحت تاثیر چه جریانی قیمت ها را اعلام کرد.

;

این عضو شورای رقابت در پاسخ به این سوال که قیمت خودرو بر چه مبنایی قرار بود اعلام شود؟ خاطرنشان کرد:قرار بود مکانیزم قیمت گذاری سال گذشته، مبنای کارشناسی قرار گیرد ولی رئیس شورا بدون توجه به این موضوع قیمت ها را اعلام کرد که مورد اعتراض مجلس، کمیسیون‌های اقتصادی و دولتمردان قرار گرفت.

;

علی مدد تاکید کرد: بنابراین بنده به عنوان عضو ناظر شورای رقابت قیمت های اعلام شده را قبول ندارم و این قیمت ها باید مجددا مورد بررسی قرار گیرد و برای قیمت گذاری ابتدا باید مردم در نظر گرفته شوند این در حالی است که عده‌ای از دولتمردان در انحصار دخالت داشته و اعلام نفوذ می کنند و رئیس شورای رقابت نیز تحت تاثیر آن‌ها قرار گرفته است.

;

وی تصریح کرد: شورای رقابت باید مسائل و منافع مردم را در نظر بگیرد نه اینکه ابزار آلت دست عده‌ای شود، ولی متاسفانه با اعلام قیمت های جدید آبروی ما را در کشور برده‌اند.

;

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که قیمت های خودرو مجددا در شورای رقابت بررسی می شود؟ گفت: بله قطعا قیمت خودرو مجددا در شورای رقابت بررسی می‌شود اما قبل از آن باید رئیس شورا به اعضای شورا پاسخ دهد که چرا مصاحبه کرده و قیمت‌ها را علام کرده است.

;

وی تاکید کرد:با هرگونه افزایش قیمت مخالف بوده و قیمت ها را مجددا بررسی می کنیم.

;

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا