مسکن و ساختمان

صما از سهمیه صنعت ساختمان در انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌دهد:

سعیدی‌کیا به پاستور می‌رود

با نزدیک شدن به موسم انتخابات ریاست جمهوری، که خرداد ۹۲ برگزار خواهد شد، فضای سیاسی اجتماعی کشور، کم‌کم به سمت انتخاباتی شدن، پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی صنوف مسکن ایران (صما)، به همان میزان که به فصل انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز با سرعت بیشتری رو به تکامل می‌رود. در این مسیر، گروه‌ها، احزاب و جناح‌های سیاسی ; فعال شده و درصدد برآورد گام به گام نامزدهای مورد نظر خود برآمده‌اند.

در این میان به نظر می‌رسد صنعت ساختمان و بخش مسکن نیز سهمیه‌ای در انتخابات آینده ریاست جمهوری داشته باشد زیرا پس از اینکه چندی پیش نام علی نیکزاد به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد، اینک نام محمد سعیدی‌کیا که در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای اصلی اتاق فکر صنعت ساختمان شناخته می‌شود، برای انتخابات آینده مطرح شده است. ; ;

;درباره نامزدی سعیدی‌کیا، در اخبار رسانه‌ای، چنین آمده است: وزیر سابق مسکن و شهرسازی سفرهای اولیه استانی خود را برای رایزنی و بازدید از استان‌های کشور، به منظور آماده شدن برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آغاز کرده است.

محمد سعیدی‌کیا که خود را برای رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری دوره یازدهم ;آماده می‌کند، در هفته گذشته سفری انتخاباتی به استان‌های قزوین و زنجان داشته و با شخصیت‌های مذهبی، سیاسی و نخبگان این استان‌ها دیدارهائی انجام داده است. وی پیش از این به استان‌های قم، گیلان، مازندران و گلستان سفر کرده بود.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا