مسکن و ساختمان

نماینده ماهنامه ساختمان وپلیمر در استان کرمان در گفتگو با صما:

فعالیت یک ماهه ساختمان و پلیمر در کرمان، بی‌بدیل است

یک ماه پیش، نمایندگی مجله ساختمان در استان کرمان افتتاح شد. در این مدت که بی‌تردید زمان ناچیزی است، تیم سرپرستی استان کرمان، فعالیت‌های چشمگیری انجام داده که در مقایسه با زمان افتتاح نمایندگی استان، این فعالیت‌ها بی‌بدیل است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی صنوف مسکن ایران (صما) “محمدی‌پور” سرپرست ساختمان و پلیمر در استان کرمان با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: در مدت یک ماه سپری شده از آغاز کار، خوشبختانه ساختمان و پلیمر، نقش خود را در این استان، در مقایسه با زمان افتتاح سرپرستی ماهنامه در استان، به خوبی ایفا نموده طوری که بدون اغراق می‌توان ادعا کرد این فعالیت‌ها بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: در این مدت در نمایشگاه صنعت ساختمان رفسنجان، حضور یافتیم که استقبال مناسبی از غرفه ساختمان و پلیمر به عمل آمد. در این مدت طی جلساتی که با مسوولان اتاق بازرگانی استان، برگزار شد، ارتباط خوب و معناداری با این بخش از موثران صنعت و اقتصاد استان، برقرار شد.

“محمدی‌پور” گفت: در این مدت با توجه به استقبال جامعه فنی و حرفه‌ای، موفق به انتشار اولین ویژه‌نامه ساختمان و پلیمر در استان کرمان شدیم، خوشبختانه غیر از ویژه‌نامه استانی استقبال خوبی از نشریه سراسری ساختمان پلیمر در استان بوده که طی این مدت با توجه به فعالیت‌های انجام شده، استقبال افزایش یافته است و مجموعه‌های تخصصی استان ازقبیل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ادارات راه و شهرسازی، شهرداری‌های شهرهای مختلف استان، و بخش خصوصی و تولیدکنندگان مرتبط با صنعت ساختمان، ارتباط بسیار خوبی با مجموعه برقرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای آینده برنامه‌های زیادی داریم و درصدد هستیم ویژه‌نامه ساختمان و پلیمر را در استان کرمان، به صورت مستمر منتشر نمائیم. در کنفرانس ملی تاسیسات و مصالح نوین ساختمانی که در اسفند ۹۱ برگزار خواهد شد نیز حضور فعالی خواهیم داشت و از همین زمان، در پی اجرای برنامه ویژه‌ای برای حضور در این کنفرانس ملی خواهیم بود. ;

; ;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا