مسکن و ساختمان

شرایط جدید پیش فروش محصولات سایپا

پرداخت مبلغ ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومانی برای خودروهای سایپا ۱۱۱ ، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ و مبلغ ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان برای خودرو تیبا با سود مشارکت ۲۰ درصد و سود انصراف ۱۸ درصد و تخفیف ۳ درصدی از قیمت روز محصول از دیگر شرایط پیش فروش نقدی محصولات سایپا میباشد .

سایپا نیوز : در این مرحله از پیش فروش نقدی خودروهای سایپا ، مبلغ پیش پرداخت بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان برای خودروهای سایپا ۱۱۱ ، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ و ۷ تا ۱۳ میلیون تومان برای خودرو تیبا با سود مشارکت ۲۵ درصد و سود انصراف ۲۲ درصد در نظر گرفته شده است .

بر اساس این گزارش پرداخت مبلغ ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومانی برای خودروهای سایپا ۱۱۱ ، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ و مبلغ ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان برای خودرو تیبا با سود مشارکت ۲۰ درصد و سود انصراف ۱۸ درصد و تخفیف ۳ درصدی از قیمت روز محصول از دیگر شرایط پیش فروش نقدی محصولات سایپا میباشد .
;
همچنین در دیگر شرایط اعلام شده از سوی شرکت سایپا مبلغ پیش پرداخت ۸ تا ۱۰ میلیون تومان برای خودروهای سایپا ۱۱۱ ، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ و همچنین ۱۰ تا ۱۳ میلیون تومان برای خودرو تیبا با سود مشارکت ۲۰ درصد و سود انصراف ۱۸ درصد و تخفیف ۳ درصدی از قیمت روز محصول در نظر گرفته شده است .
;
گفتنی است نوع پیش خرید و مبلغ پرداختی به انتخاب مشتریان بوده و زمان تحویل این خودرو سه ماهه اول سال آینده میباشد .
;
متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت اینترنتی www.saipagroup.ir و یا کلیه نمایندگی های مجاز فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند . ;



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا