مسکن و ساختمان

مردم را از اقدامات و برنامه‌ها مطلع کنید

اید ضعف در اطلاع رسانی و ارتباط با مردم را جبران کنیم به طوریکه برای صحبت با مردم بیش‌ از گذشته وقت بگذارید؛ نمایندگان مجلس به سبب ارتباط بیش‌تر با مردم، اطلاع بیش‌تری از مشکلات آنان دارند.

گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، مهندس سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در نشست جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس‌جمهوری اسلامی ایران ;که ;به بحث ‌و تبادل نظر درباره مسائل اقتصادی و سیاسی پرداخته شد ، ;با ابراز خرسندی از فضای صمیمانه حاکم بر جلسه، تصریح کرد: در فضایی که بر این جلسه حاکم است براحتی می‌توان درد ;و دل کرده و حرف‌ها را شنید.

وی گفت: باید ضعف در اطلاع رسانی و ارتباط با مردم را جبران کنیم به طوریکه برای صحبت با مردم بیش‌ از گذشته وقت بگذارید؛ نمایندگان مجلس به سبب ارتباط بیش‌تر با مردم، اطلاع بیش‌تری از مشکلات آنان دارند.

مهندس هاشمی با اشاره به مشکلات اخیر از جمله نابسامانی‌های ارزی و گرانی‌ها خطاب به رئیس جمهور، تأکید کرد: برای شما سخت نیست که برای همه مشکلات مردم از جمله افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، کاهش درآمدها، مسائل مربوط به اشتغال تدبیر کرده و اقدام عاجل انجام دهید.

وی ادامه داد: مردم را از تدابیری که تاکنون در خصوص مسائل و مشکلاتشان اتخاذ کرده‌اید آگاه کنید؛ مردم اگر از برنامه‌ها و کارها مطلع شوند همگی با استقامت بیش‌تری در صحنه حضور یافته و به کمک دولت می‌شتابند.

این نماینده مردم تهران با ذکر خاطره‌ای از دیدار با مردم، گفت: چند روز پیش که با جمعی از مردم دیدار داشتم، گفتند که مسئولین تدابیری خوب و برنامه‌ریزی‌های صحیحی انجام دهند قطعا به هر قیمتی شده تا پای جان برای انقلاب ;و نظام ایستادگی می‌کنیم.

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا