مسکن و ساختمان

اجاره بهای آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر

در فایل‌های مربوط به اغلب واحدهای مسکونی متراژ بزرگ اجاره‌ای که به بازار مسکن عرضه می‌شوند معمولا مالکان یا دلالان مسکن به نکاتی اشاره می‌کنند که بیشتر به منظور وسوسه کردن متقاضی برای برقراری ارتباط با بنگاه املاک و تلاش بنگاهدار برای به اصطلاح جوش دادن معامله در نظر گرفته شده است.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی اجاره‌ای با متراژهای بین ۱۰۵ تا ۲۰۰ متر مربعی پرداخته که در جداول زیر عنوان شده‌اند.
روز گذشته در خیابان محمودیه واحدی به متراژ ۲۴۰متر‌مربع، ۶ سال ساخت به مبلغ ۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره معرفی شد. در فایل اجاره این آپارتمان به این نکته اشاره شده بود که میزان اجاره بها قابل مذاکره است.
علاوه براین مالکی واحد ۳۵۰ متری خود را در منطقه قیطریه به همراه ۳ پارکینگ، سونا، جکوزی و به صورت ۴ خوابه با دریافت ۳۰۰ میلیون تومان از مشتری به صورت رهن، اجاره خواهد داد.
مالک تاکید کرده است: نرخ اجاره بهای اعلام شده قابل تبدیل به هر میزان است. همچنین یک واحد ۱۳۵ متری بدون پارکینگ و تکواحدی در میدان کتاب سعادت آباد به زوج یا خانواده کم جمعیت اجاره داده می‌شود اما مالک میزان اجاره بها را مشخص نکرده است زیرا عنوان کرده که نرخ اجاره توافقی تعیین خواهد شد.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا