مسکن و ساختمان

کسی که به تهران بیاید دیگر نمی‌رود!

معاون وزیر نیرو با اعلام استقبال پایین و کم کارکنان از طرح خروج از پایتخت، گفت: امکان اجبار در اجرای طرح وجود ندارد.

;علیرضا قاسمی پورافشار در خصوص عملکرد وزارت نیرو در مورد تشویق کارمندان برای خروج از پایتخت که در سالهای گذشته جزو برنامه های مهم دولت در حوزه نیروی انسانی بوده است، گفت: واقعیت این است که از بین آنهایی که برای کار به تهران آمده اند، کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد برگردد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات وزارت نیرو اظهار داشت: این مسئله در مورد شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو که دارای سابقه دیرینه ای هستند و نیازمند تخصصهای خاصی هم هستند، بیشتر دیده می شود.

قاسمی پورافشار در گفتگو با مهر ادامه داد: به صورت کلی تسهیلاتی نیز که در استان ها برای کارکنان انتقالی در نظر گرفته شده بود، ممکن است با مشکل مواجه شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه به صورت کلی استقبال از طرح خروج از پایتخت توسط کارمندان پایین و کم بوده است، تصریح کرد: به صورت کلی آمار وزارت نیرو در این بخش بالا نبوده است.

این مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام اینکه در مورد طرح انتقال کارمندان از پایتخت آنچه که وظیفه وزارت نیرو بوده است را انجام دادیم، بیان داشت: حال ممکن است وظایف سایر دستگاه ها از جمله وزارت مسکن که قرار بود انجام شود با مشکل مواجه شده باشد که ما اطلاع زیادی نداریم.

معاون وزیر نیرو تشویق های صورت گرفته برای خروج کارمندان از تهران را شامل ارتقاء شغلی و رتبه کارکنان و تسهیلات دانست و گفت: قراردادهای نیروهای منتقل شده نیز تغییر یافته و به پیمانی تبدیل شده است.

قاسمی پورافشار با تاکید بر ارتقای شغلی کارکنان منتقل شده به شهرستانها، گفت: در هر صورت امکان قرار دادن اجبار برای خروج از تهران در این طرح وجود ندارد.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا