مسکن و ساختمان

افزایش قیمت مسکن مهر شهرهای بیش از ۲۵ هزار نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز میزان افزایش قیمت مسکن مهر نهایی نشده است، گفت: در حال حاضر ۳۰۰ هزار مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر به مرحله نازک‌کاری و ۱۳۰هزار واحد به سفیدکاری رسیده است که افزایش قیمت چندانی نخواهیم داشت.

;مسکن – فارس نوشت:

;احمد اصغری مهرآبادی افزود: از یک میلیون و ; ۲۰۰ هزار مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بالغ بر ۴۰۰ هزار مسکن مهر با سرمایه‌گذاری خود مالکان احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه دولت این بود که در سال جاری در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ۶۰۰ هزار مسکن مهر احداث شود که در حال حاضر ۳۰۰ هزار مسکن مهر به مرحله نازک‌کاری و ۱۳۰ هزار واحد مسکونی به مرحله سفیدکاری رسیده و قطعا افزایش قیمت چندانی بر روی این واحدهای مسکونی را شاهد نخواهیم بود.

مهرآبادی با بیان اینکه هر هفته یک تعداد از واحدهای مسکونی مهر در کشور افتتاح می‌شود، گفت: در ;۲۴ استان کشور پروژه‌های مسکن مهر آماده افتتاح هستند که منتظر هستیم تا مقامات مسئول و یا بلندپایه کشور برای افتتاح اعلام آمادگی کنند.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص افتتاح مسکن مهر تهران گفت: قرار است بزودی فاز دوم اسلامشهر و فاز دوم پاکدشت در قالب سرمایه گذاری خود مالکی افتتاح شود.

به گفته وی، در تهران حدود ۱۰ هزار مسکن مهر آماده افتتاح است.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا