مسکن و ساختمان

نیکزاد: هنوز توافقی برای افزایش قیمت مسکن مهر نشده است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز توافقی برای افزایش قیمت مسکن مهر صورت نگرفته است گفت:‌ هرگونه افزایش قیمت به صورت شفاف اعلام خواهد شد اما هنوز ابلاغیه و دستورالعملی صادر نشده است.

ایسنا – علی نیکزاد با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت در یک تیم کارشناسی در حال بررسی است گفت: هرگونه افزایش در صورت تصویب نهایی تیم کارشناسی اعلام خواهد شد.

نیکزاد گفت: انبوه سازان مباحثی داشته اند و مطالبی را بیان کرده‌اند که این موضوع در حال بررسی است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت،وی با اظهار تاسف از خبرهایی که برخی روزنامه‌ها و رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر اعلام کرده‌اند گفت: بدون اینکه ما تصمیم بگیریم و چیزی اعلام کنیم برخی روزنامه‌ها هم قیمت را اعلام کرده‌اند و هم میزان افزایش را که چنین چیزی صحت ندارد.

نیکزاد افزود: کسانی که متقاضی مسکن مهر هستند و قسط چهارم را پرداخت کرده‌اند، به مرحله نازک کاری رسیده‌اند مشمول هیچگونه افزایش احتمالی نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه احتمال دارد تغییر قیمتی داشته باشیم، گفت: این تغییر قیمت در ساختمان‌هایی است که به مرحله سفت کاری، اسکلت و سقف رسیده اند اعمال خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر به سرانجام خود خواهد رسید، افزود: روند افتتاح مسکن مهر همچنان ادامه دارد و تا پایان سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.



;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا