مسکن و ساختمان

تذکر به یک خودروساز برای اصلاح قیمت فروش محصولات

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تذکر به یک شرکت خودروساز به دلیل مغایرت مقطعی قیمت‌های فروش این شرکت نسبت به قیمت‌های مصوب خبر داد.

غلامرضا کاوه – مدیر روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: قیمت خودروها در جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو در تاریخ دوازدهم مهر تصویب و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه به دنبال آن در سیزدهم مهرماه شرکت مدیران خودرو قیمت‌های جدید را اعمال کرد که در مواردی بیش از مقدار مجاز تعیین شده بود، خاطرنشان کرد: به دنبال انتشار گزارشاتی در این باره موضوع به معاونت تخصصی مربوطه در سازمان حمایت ارجاع شده و با تذکر صورت گرفته این شرکت قیمت‌های فروش را متناسب با قیمت‌های مصوب اصلاح کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هشدار داد: با تمام واردکنندگان و تولیدکنندگانی که قیمت فروش آن‌ها بیش از نرخ‌های رسمی درج شده بر روی سامانه ۱۲۴ باشد به شدت برخورد خواهد شد.

کاوه در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: مصرف‌کنندگان هنگام خرید خودرو توجه کنند که قیمت‌های اعلام شده بر روی سامانه ۱۲۴ قیمت مصرف‌کننده بوده و هیچ شرکتی حق ندارد تحت هر عنوانی از جمله مالیات بر ارزش افزوده مبلغی را بیش از نرخ‌های یاد شده از خریداران خودرو دریافت کند.



;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا