مسکن و ساختمان

پاسخ ریيس كميسيون بودجه شوراي‌شهر به يك پرسش

اضافه‌ درآمد شهرداری‌ تهران چگونه هزینه می‌شود؟

در حالی که سید محمد هادی ایازی سخنگوی شهردار تهران درباره اثرگذاری نوسانات نرخ دلار بر قیمت تمام شده پروژه صدر نیایش گفته بود برآورد این پروژه از سوی شهردار تهران یک میلیارد دلار اعلام شده است.

;

ایسنا نوشت: در حالی که سید محمد هادی ایازی سخنگوی شهردار تهران درباره اثرگذاری نوسانات نرخ دلار بر قیمت تمام شده پروژه صدر نیایش گفته بود برآورد این پروژه از سوی شهردار تهران یک میلیارد دلار اعلام شده است، اما رسول خادم رییس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر تهران با ابراز بی‌اطلاعی از علت پیش‌بینی برآورد اولیه پروژه صدر نیایش به دلار توسط شهردار تهران، گفته است: شورای شهر هیچ‌یک از ردیف‌های بودجه شهرداری را به دلار تصویب نکرده و بودجه صدر‌ نیایش نیز، به ریال مصوب شده است. ;

خادم همچنین تصریح کرد: اینکه چرا شهردار تهران هزینه تمام شده این پروژه را به دلار اعلام کرده، باید از خودش بپرسید؛ اما شورای شهر بودجه کلیه پروژه‌های شهرداری تهران را به ریال تصویب کرده است. رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین با رد این موضوع که شهرداری می‌تواند درآمدهای اضافی بدون مصوبه را در پروژه‌های بزرگ شهری هزینه کند، گفت: شهرداری برای هزینه‌کرد اضافه درآمدهای خود نیازمند مصوبه شورای شهر است که در اصلاحیه بودجه برای آن تعیین تکلیف می‌شود.


;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا