مسکن و ساختمانمعماری

کارگاه تولید محتوا در معماری در دومین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان

در دومین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان کارگاه تولید محتوا در معماری با ارائه محمد سیمری  ۳۱ خرداد برگزار شد.

این معمار درباره روند تولید محتوا در معماری گفت بازاریابی در معماری پروسه است نه پروژه که کوتاه مدت باشد. در پروسه معمار استمرار دارد و با استمرار است که می توان اعتماد مخاطب را جلب کرد. وی در ادامه به شیوه های تولید محتوای معمارانه پرداخت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا