استودیو صمامسکن و ساختمان

محمد رستم پور، سازنده در چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان:

مصادیق ارزش افزوده در پروژه های برج های دوقلوی تاو، مجتمع تجاری،اداری هارمونی و هتل پنج ستاره تاو

محمد رستم پور، بنیان گذار و مدیرعامل هلدینگ تاو بیان کرد: اگر دقت کنید ساختان جزی از یک شهر است و به شهروندان که تردد می کنند احساسات متفاوتی القا می کند. وظیفه یک معمار و ساختمان ساز ترقی سبک زندگی مردم است. ساختمان به هویت افراد کمک می کند و در رفتار افراد ساکن آن تاثیر می گذارد.

 وی افزود در تاودر ساختمان ها با مقیاس بزرگ سعی کردیم خدمات فرهنگی اجتماعی هم به داخل و هم بیرون پروژه ها بدهیم. نکته دیکری که وی به آن اشاره کرد استفاده از دانش روز و استفاده از رویکرد بیم است تا نقاط کوری که در پروژه است و در بهره برداری بتوان باگ ها را پیدا و برطرف کرد.

محمدرستم پور،سازنده در چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان

اجرای درست و اصولی ساختمان بسیار مهم است در کنار مصالح خوب اجرا هم باید مناسب باشد وگرنه کفیت اجرا پایین می آید و نما را نازل تر می کند.استفاده صحیح از مصالح نیز مهم است. در ساختمان ها مصالح وارد پروژه می شود و از در دیگر خارج می شود حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد منابع هدر داده می شود. ماسه، سفال، تیغه و … در پروژه ها هدررفت دارد که با استفاده صحیح از آن منابع ملی را اتلاف نمی کنیم. در پروزه اخیر سعی کردیم همه خدمات ورزشی متفاوت، مرکز خرید برای مجموعه، سالن های کنفرانس و سیما و هتلینگ کافی را در نظر بگیریم. وظیفه ما ارتقای سطح دانش ساخت است.

او در بخش دیگری از سخنانش به داشتن پیوست اجتماعی در اجرای هر طرحی اشاره کرد تا کاری که انجام می شود تاثیر مناسبی بر روان و سلامت کاربران و افرادی که در آن منطقه زندگی یا تردد می کنند، داشته باشدو رستم‌پور تاکید کرد: حس مسئولیت اجتماعی در هر پروژه ای بسیار مهم است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا