مسکن و ساختمان

در چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان؛ برگزار می‌شود:

نمایشگاه معماری با عنوان inside & outside

در چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان ایران که برای پنجمین بار در منطقه یک به همت صما برگزار می شود،  نمایشگاه معماری داخلی با عنوان درون و بیرون inside and outside برپاست.

در این نمایشگاه آثار ۱۰۰ معمار معاصر ایرانی و سازندگان منتخب با کیوریتوری محمد غفاری در معرض نمایش شرکت کنندگان قرار می گیرد.

مانیفست نمایشگاه معماری inside & outside

معماری و معماری داخلی دو عنصر جدایی ناپذیر از زندگی انسان هستند. آنها فضای زندگی ما را شکل می دهند و بر نحوه تعامل ما با جهان پیرامونمان تأثیر می گذارند.

نمایشگاه inside & outside به بررسی رابطه بین معماری و معماری داخلی می پردازد. این نمایشگاه به دنبال پاسخ به این سوال است که چگونه این دو عنصر می توانند با هم کار کنند تا فضایی زیبا، کاربردی و پایدار ایجاد کنند.

نمایشگاه inside & outside شامل آثاری از معماران و طراحان داخلی برجسته از سراسر جهان خواهد بود. این آثار به کاوش در موضوعاتی مانند:

ارتباط بین فضای داخلی و خارجی
استفاده از مواد و مصالح پایدار
توجه به نیازهای انسان
نمایشگاه inside & outside یک فرصت منحصر به فرد برای بررسی آینده معماری و معماری داخلی است. این نمایشگاه به ما کمک می کند تا درک کنیم که چگونه این دو عنصر می توانند با هم کار کنند تا دنیایی بهتر ایجاد کنند.

اهداف نمایشگاه:

بررسی رابطه بین معماری و معماری داخلی
ارائه ایده های جدید و نوآورانه برای طراحی فضای داخلی و خارجی
ترویج استفاده از مواد و مصالح پایدار در معماری و معماری داخلی
توجه به نیازهای انسان در طراحی فضای داخلی و خارجی

پیشتر صما در دومین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان و مشهد که در خرداد و شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود نمایشگاه مقیاس از یک قاشق تا یک شهر را هر بار با معرفی آثار صد معمار معاصر ایرانی را برگزار کرد که مورد استقبال معماران و سازندگان و شرکت کنندگان در این اجلاس ها قرار گرفته بود.

این اجلاس ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در مرکز همایش های صدا و سیما با حضور مدیران شهری، مسئولان دولتی مرتبط با صنعت مسکن ، معماران، سازندگان و تولیدکنندگان بخش مسکن برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا