مسکن و ساختمانمعماری

سخنرانی مسعود صرامی کارآفرین برتر و از سازندگان برجسته در دومین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان

مسعود صرامی، کارآفرین ملی و از سازندگان برجسته اصفهان در دومین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان درباره ساخت و ساز تمدن ساز سخنرانی می کند.

این کارآفرین یکی از بزرگترین و معروف‌ترین سرمایه‌گذاران در ایران است. صرامی برای پروژه اصفهان سیتی سنتر به عنوان یک مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی معروف است. همچنین، او با سرمایه‌گذاری در هتل پنج‌ستاره پرستیژ، مرکز مبادلات مالی اداری، و برج‌های مسکونی و اداری، نقش مهمی در توسعه فرهنگی و اقتصادی این شهر بازی کرده است.
از جمله دیگر فعالیت‌های صرامی، ساخت شهرک سلامت، بیمارستان سلامت، هتل پنج ستاره فیروزه و قطب هسته‌ای سرطان است. این پروژه‌ها به شکل معناداری به ارتقای سطح سلامت و رفاه جامعه کمک کرده‌اند.
صرامی همچنین برای تاسیس مجموعه تفریحی و تجاری فدک مال و مجموعه فرهنگی باغ بهار در بهارستان شناخته شده است. این مراکز با ارائه خدمات فرهنگی، تجاری و تفریحی در سطح بالا، به افزایش کیفیت زندگی مردم منطقه کمک کرده‌است.

دومین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان ۳۱ خرداد و اول تیرماه در مرکز همایش های بین المللی سیتی سنتر اصفهان حول محور ساخت و ساز تمدن ساز برگزار می شود. این اجلاس شامل سخنرانی، پنل ها و کارگاه های آموزشی است. سخنرانی مسعود صرامی روز چهارشنبه ۳۱ خرداد برگزار می شود.

سال گذشته این اجلاس  ۲۴ و ۲۵ خرداد در مرکز همایش های بین المللی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد و با استقبال گرم معماران، سازندگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان مواجه شد. بررسی معیارها و شاخص‌های نمای اصفهان، تقدیــر از معــماران و ســازنــدگان برتر اصفهان، معرفی پــروژه هــای شــاخــص و با کیفیــت، کارگاه هــای آمــوزشی و پنل هــای تخصصی، نمایشگاه تجــهــیزات و مــصــالح اســتاندارد از جمله محورهای اولین اجلاس سازندگان و طراحان در اصفهان بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا