نظام مهندسی

برگزاری جشن روز مهندسی در خوزستان

آیین گرامیداشت روز مهندس با حضور اعضای هیئت مدیره و خانواده اعضای نظام مهندسی ساختمان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش صما و به ; نقل روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، در این آیین که با استقبال بی نظیر اعضای سازمان همراه بود هنرمندان و گروه های موسیقی محلی و کشوری به اجرای برنامه های متنوع هنری پرداختند به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در ابتدای این مراسم پیام مهندس فرخ حاج شیخ الاسلامی رییس سازمان خوزستان قرائت گردید در این پیام آمده است:
;
روز مهندس روز تجلی اراده خواستن ها و توانستن های مهندس ایرانی است، مهندس ایرانی که نشان داده سختی های گذشته از او مدیری توانمند ساخته و ایرانی آباد همواره در تابلوی ذهنش نقش می بندد. مهندسی که معماری و عمران و شهرسازی اش در کنار برق و مکانیک و نقشه برداری و ترافیک آن، آسایش، امنیت، زیبایی، استحکام و اطمینان خاطر به شهروندان هدیه می دهد. امروز زاد روز مردی از همین تبار افتخار آفرین است، “خواجه نصیرالدین طوسی” مهندس برجسته ایرانی که پس از گذشت قرن ها، هنوز آثارش، دستمایه تحقیق و پژوهش مهندسان این مرز و بوم است. ایران عزیز سالهاست که تحت فشار تحریم های بین المللی و به کمک جوانان خلاق و با غیرتش، موانع را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارد، دشمن را ناامید و مردمانش را امیدوار تر از گذشته نموده است. تصویر امروز ایران نشان از حضور مهندسان جوان در کنار پیشکسوتان با تجربه ای دارد که همه آنها یک هدف را دنبال می کند آبادانی ایران که سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به عنوان یکی از سازمان های تاثیرگذار ، تخصصی و فنی در این مرزپرگهر، همواره تلاش نموده را در راستای تحقق وظایف ذاتی خود، آسایش و اطمینان خاطر به مردم هدیه نماید.
;
نظام مهندسی ساختمان خوزستان که نمایندگانی شایسته در خرد و کلان استان خوزستان دارد ارائه خدمات مهندسی مطلوب و مستمر را در برنامه کاری خود قرار داده و امیدواریم با کمک مهندسان خلاق و توانمند خود شاهد تحقق ایده های ناب مهندسی در سراسر استان خوزستان باشد.
;
در پایان ضمن تبریک روز مهندس به جامعه مهندسی ساختمان استان، امیدواریم با مشارکت اعضای محترم شاهد تعالی و پیشرفت این سازمان در سطح ملی باشیم.
;
شایان ذکر است در مراسم باشکوه روز مهندس در اهواز بدلیل استقبال خوب اعضا و خانواده آنان برنامه در دو سانس برگزار گردید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا